اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد

تقدیر حجت‌الاسلام قرائتی از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حجت‌الاسلام قرائتی از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تقدیر کرد.

تقدیر حجت‌الاسلام قرائتی از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

حسین پارساپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه‌، چند سال متوالی است که در خصوص اقامه نماز در میان سایر دستگاه‌ها مقام برتر را به‌دست آورده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به پیام تقدیر حجت‌الاسلام قرائتی از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: این قسمتی از پیام مکتوب حجت‌الاسلام قرائتی خطاب به جلال‌امینی است:

 اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای نهادینه کردن برنامه درس‌هایی از قرآن در عرصه مدارس کرده است.

حجت‌الاسلام قرائتی در بخش دیگری از پیام آورده است: در دنیا انسان‌ها هر کدام به کاری مشغولند ولی ارزش همه کارها یکسان نیست، شاید بتوان گفت با ارزش‌ترین کارها رشد علمی نسل نو است آن هم رشدی که در راستای دین، ایمان و پایداری باشد.

وی در بخش دیگری از پیام می‌گوید: در میان رشد علمی، دینی و پایداری با ارزش‌ترین آنها رشدی است که همه نسل‌ها بتوانند به آسانی و کمترین هزینه و از درون خانه در کنار والدین و بستگان از آن بهره‌مند شوند، که یکی از این حرکت‌ها دعوت جوانان و نوجوانان دانش‌آموز عزیز به استماع درس‌هایی از قرآن در قالب مسابقه است‌.

حجت‌الا‌سلام قرائتی در این پیام ادامه می‌دهد: از مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه جلال امینی، به‌ خاطر حمایت‌هایی که در این راستا انجام می‌دهید بسیار تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2700/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول