اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات اداره ‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری جشنواره دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد.

برگزاری جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش

کیامرث حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فراخوان نخستین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان خوزستان از اواخر خرداد ماه 91 در سطح مدارس و نواحی انجام شد.

وی هدف این جشنواره را تحکیم جایگاه علمی و فناوری وزارت آموزش و پرورش، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، ترویج فرهنگ استفاده از ابزار تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و ایجاد انگیزه برای کسب مهارت و دانش عنوان کرد و گفت: در این جشنواره دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی، معلمان و دانشجویان تربیت معلم می‌توانند شرکت کنند.

حبیبی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش کارگاه‌های آموزشی، مسابقات و نمایشگاه‌های دستاوردهای فناوری اطلاعات پیش بینی شده که بیش از 350 اثر در این زمینه به دبیرخانه جشنواره رسیده است و داوری این آثار دی و بهمن ماه سال جاری صورت می‌گیرد.

به گفته وی، نتایج برندگان کشوری جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش اسفند ماه سال‌جاری اعلام می‌شود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بخش‌های این جشنواره افزود: شرکت کنندگان در بخش مسابقه در زمینه طراحی تارنما و وبلاگ، مسابقات روباتیک و ایروکاپ، مسابقات برنامه نویسی و ... با هم به رقابت می‌پردازند.

حبیبی  توضیح داد: در بخش نمایشگاه دستاوردهایی در زمینه هوشمند سازی مدارس، دستاوردهای دانش‌آموزان و معلمان و وزارت آموزش و پرورش در دولت الکترونیک به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول