اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

تغذیه فکری و برنامه‌ریزی برای دانشجویان ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: تغذیه فکری و برنامه‌ریزی برای دانشجویان به عنوان آینده‌سازان جامعه ضروری است.

تغذیه فکری و برنامه‌ریزی برای دانشجویان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در پردیس شهید بهشتی زنجان با گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان همواره در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است و در حال حاضر نیز به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه اقدام دانشجویان در سال 32 نشان می‌دهد که دانشجویان در آن زمان خوب فهمیدند و به مقابله با توطئه‌های دشمنان پرداختند، افزود: این جنبش تاکنون در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

*افزایش بینش و بصیرت دانشجو ضروری است

امام جمعه موقت زنجان بر ضرورت افزایش بینش و بصیرت قشر دانشجو تاکید کرد و افزود: آن زمان دانشجویان با کوچکترین هجمه دشمنان علیه استکبار به پا خاستند.

وی بر ضرورت تغذیه فکری دانشجویان تاکید کرد و افزود: باید برای آینده‌سازان جامعه، مسئولان برنامه‌ریزی مطلوبی انجام دهند.

حجت‌الاسلام فرجی با بیان اینکه دانشجویان باید آسیب‌های جامعه را به خوبی بشناسند، تصریح کرد: دانشجویان باید برای رفع آسیب‌های جامعه هوشیار بوده و راهکار ارائه کنند.

وی با انتقاد از وضعیت فرهنگی جامعه بر ضرورت رفع مشکلات فرهنگی جامعه تاکید کرد و افزود: باید آسیب‌های برنامه‌های فرهنگی شناسایی شده و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت توجه به قانون انتخابات که در حال حاضر در مجلس بررسی می‌شود، تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نماینده در مجلس گویای یک شهر و استان است، خاطرنشان کرد: نماینده باید حساسیت‌های استان را شناسایی کرده و برای رفع آسیب‌های جامعه خود اقدام کند.

حجت‌الاسلام فرجی در بخش دیگری از سخنان خود شیعه را دارای دو بال پرواز فرهنگ شهادت و مهدویت از دیدگاه فوکویاما معرفی کرد و افزود: از نظر فوکویاما برای ضربه زدن به شیعه، باید شیعه را از درون متلاشی کرد.

وی با بیان اینکه باید برای مقابله با تهاجم دشمنان اقدامات فرهنگی مناسبی انجام شود، تقویت دو بال شهادت و مهدویت را ضرری دانست و گفت: توجه به مرجعیت از دیگر راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول