اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر خبر داد

افزایش 2 برابر مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی کوثر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر از افزایش دو برابری میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان خبر داد.

افزایش 2 برابر مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در جلسه بررسی نحوه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی این شهرستان اظهار داشت: این میزان مقاوم‌سازی که در سال گذشته حدود 400 واحد بود امسال به 850 واحد ارتقا یافته که امیدواریم با پرداخت تسهیلات بتوانیم این میزان تعهد را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی باید به نحو مطلوب و در اسرع وقت به متقاضیان پرداخت شود، خاطرنشان کرد: در شهرستان کوثر تسهیلات مسکن‌های روستایی به ضمانت زنجیره‌ای نیز پرداخت می‌شود که امیدواریم با این نحوه پرداخت روستاییان با مشکل دریافت تسهیلات مواجه نشوند.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به اینکه این پرداخت زنجیره‌ای برای حل مشکل ناشی از ناتوانی روستاییان در ارائه سند اجرایی می‌شود، یادآور شد: اگر در زمینه ضمانت سختگیری شود در پرداخت تسهیلات نیز مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

رئیس‌ساداتی گفت: تاکنون صاحبان 2 هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن گرفته‌اند.

این مسئول به اقدامات امور بازسازی و نوسازی مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: با ایجاد دفاتر نظام فنی روستایی در این شهرستان تسهیلات و خدمات مسکن روستایی موفقیت چشمگیری حاصل شده است.

فرماندار شهرستان کوثر افزود: تهیه طرح‌های هادی و تعیین محدوده روستاها در بنیاد مسکن پس از مطالعات کالبدی روستاها 25 روستا که دارای شرایط تهیه طرح هادی بوده، انجام شده و امسال طرح هادی در 9 روستای این شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس‌ساداتی ادامه داد: تاکنون افزون بر 3 هزار و 100 سند مالکیت روستایی در شهرستان کوثر صادر شده و اعطای سند مالکیت در چهار روستا نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: با روند موجود در آینده جشن پایان اعطای سند مالکیت در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول