اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه:

مددکاران اجتماعی پل ارتباطی بین مددجویان و مراکز اجرایی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: مددکاران اجتماعی باید به عنوان پل ارتباطی بین مددجویان و مراکز اجرایی‌ حداکثر تلاش خود را برای کاهش مشکلات انجام دهند.

مددکاران اجتماعی پل ارتباطی بین مددجویان و مراکز اجرایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اژدر اسدبیگی در بازدید از مراکز مشاوره و روان درمانی زندان مرکزی کرمانشاه اظهار داشت: مراکز مشاوره و روان درمانی در اصلاح و تربیت مددجویان نقش بازدارنده‌ای دارند.

اسد‌بیگی ادامه داد: نگرش علمی با محوریت دینی تجربه نوینی در علوم انسانی است که در جامعه هدف زندانبانی اسلامی با‌دقت و حساسیت نهادینه و فرآیند و خروجی آن باز اجتماعی کردن مددجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که با تلاش مضاعف خادمان عرصه اصلاحی و تربیتی زندان‌ها به خوبی بیان می‌شود.

اسدبیگی افزود: دور شدن از مسیر درست زندگی و نادیده گرفتن هنجارهای جامعه از جمله مشکلات اغلب کسانی است که مرتکب جرم و بزه می‌شوند.

وی ادامه داد: مراکز مشاوره و روان درمانی زندان‌ها بستر مناسب و فرصت مغتنمی است که برای توانمندسازی‌، خودشناسی و بازاجتماعی کردن مددجویان ایجاد شده و باید تلاش کنند از موقعیت فراهم شده به‌خوبی بهره‌برداری کنند.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: مددجویانی که موفق به طی دوره‌های آموزشی و درمانی می‌شوند در حین تحمل حبس از همه امتیازات پیش‌بینی شده من‌جمله مرخصی‌، رای کار، عفو و.... برخوردار می‌شوند و پس از آزادی نیز می‌توانند برنامه‌های آموزشی و درمانی را از طریق مراکز مراقبت بعد از خروج، پی‌گیری و تداوم بخشند و از تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند شوند.

اسد‌بیگی گفت: مددکاران اجتماعی باید به عنوان پل ارتباطی بین مددجویان و مراکز اجرایی‌، قضایی‌، خدماتی و حمایتی حداکثر تلاش خود را برای کاهش مشکلات و ایجاد زمینه بازگشت آنان به جامعه به عمل آورند. 

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول