اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم:

83 خانوار مددجوی شهرستان جم خودکفا شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم گفت: با ارائه تسهیلات ارزان قیمت توسط کمیته امداد، 83 خانوار مددجوی شهرستان جم خودکفا شدند.

83 خانوار مددجوی شهرستان جم خودکفا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: توانمندسازی افراد تحت پوشش و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای آنها از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از برگزاری کارگاه حجاب و عفاف در شهرستان جم خبر داد و افزود: با برگزاری کارگاه حجاب و عفاف، تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.

انیژپور یادآور شد: حجاب و فلسفه آن، شخصیت زن مسلمان، شخصیت زن در قبل از اسلام، حجاب در ادیان مختلف، حجاب در قرآن و روایات و رعایت حجاب و ارتباط آن با سلامت بهداشت جسمی و روانی از جمله موضوعات مطرح شده در این کارگاه بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم همچنین با اشاره به تلاش این نهاد برای حمایت از ایتام از شرکت 68 نفر از فرهنگیان شهرستان جم در طرح اکرام ایتام خبر داد و اظهار داشت: 68 نفر از فرهنگیان جم با شرکت در طرح اکرام ایتام حمایت مادی و معنوی خود را از 68 نفر یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم را بر عهده گرفتند.

انیژپور اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون فرهنگیان جم مبلغ 57 میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به افراد تحت پوشش از جمله راهکارها برای خودکفایی این قشر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از پرداخت 83 مورد تسهیلات اشتغالزایی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد جم خبر داد و گفت: در راستای توانمند سازی و کمک به استقلال خانواده‌ها ازابتدای سال جاری 83 فقره تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده و این خانواده‌ها خودکفا شدند.

وی افزود: تسهیلات اعطایی از منابع امدادی و دولتی در زمینه‌های خرید خودرو، راه‌اندازی سوپر مارکت، دامداری، کشاورزی، خدماتی و ... بوده است.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول