اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه واردکنندگان خراسان‌رضوی:

دولت با تعیین نرخ ارز اقتصاد را از بلاتکلیفی خارج کند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه واردکنندگان خراسان‌رضوی گفت: دولت نرخ ارز را تعیین کند و سطح زندگی مردم را در نظر بگیرد تا اقتصاد از وضع فعلی خارج ‌‌شود.

دولت با تعیین نرخ ارز اقتصاد را از بلاتکلیفی خارج کند

محمدحسین روشنک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر سبب وضعیت بحرانی در اقتصاد کشور شده است بلاتکلیفی است؛ اگر دولت نرخ دلار را تعیین کند و سطح زندگی مردم را در نظر بگیرد اقتصاد از وضع موجود خارج می‌‌شود.

رئیس اتحادیه واردکنندگان خراسان‌رضوی افزود: دولت باید قیمت ارز را مشخص کند و اقتصاد را از بلاتکلیفی خارج کند در حال حاضر واردات و صادرات و ارز کشور بر اساس بی‌قانونی انجام می‌شود.

روشنک خاطر نشان کرد: در بحث واردات برنج و دارو ارز اختصاص داده می‌شود که واردات توسط شرکت دولتی و غیردولتی انجام می‌شود؛ اما بخش خصوصی در دریافت ارز مرجع نقشی ندارند.

وی تاکید کرد: نرخ ارز باید به نرخ واقعی بازگردد تا اقتصاد نیز در حالت عادی خود قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان‌رضوی اذعان کرد: مدت پنج سال به دولت گفته شد ارزی که با قیمت پائین به‌دست می‌آید را به راحتی از دست ندهد اما توجهی صورت نگرفت که در حال حاضر سبب التهاب در اقتصاد کشور شده است.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول