اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

حقوقدانان بسیجی به خوبی از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: وکلا، حقوقدانان و قضات بسیجی ما به عنوان کسانی که در دنیا دارای اعتبار و جایگاه حقوقی هستند، می‌توانند به خوبی از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

حقوقدانان بسیجی به خوبی از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در همایش حقوقدانان بسیجی استان بوشهر که در سالن اجتماعات 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ماهیت وجودی ما در مجموعه سپاه به برکت وجود بسیجیان است.

جمیری در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از مکتب سرخ عاشوراست و از این مکتب آموخته‌ایم که به دنبال حقیقت و آرمان‌های والای امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در راه امام حسین(ع) به آن رسالت سنگینی که بر عهده ما گذاشته شده به نحو شایسته‌ای جامه عمل بپوشانیم.

جمیری افزود: بسیج که زائیده یک تفکر عمیق دینی است در دوران دفاع مقدس و بعد از آن کارنامه درخشانی را از خود به نمایش گذاشت که برای نهادینه کردن این تفکر در سطوح مختلف جامعه، اقشار تخصصی بسیج ایجاد شد.

وی گفت: سازمان بسیج حقوقدانان از جمله اقشار تخصصی بسیج است که از بدو تأسیس تاکنون فعالیت‌های چشمگیری را به منصه ظهور رسانده است.

وی گفت: وکلا، حقوقدانان و قضات بسیجی ما به عنوان کسانی که در دنیا دارای اعتبار و جایگاه حقوقی هستند، می‌توانند به خوبی از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

در این آیین محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و عبدالکریم رستگار رئیس دادگستری شهرستان دشتستان به عنوان مدیران کانون بسیج حقوقدانان شهرستان بوشهر و دشتستان معرفی شدند.

انتهای پیام/66007/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول