اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

موفقیت‌های دانشجویان پس از انقلاب ارزشمند است

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: ضمیر دانشجو آزادی‌طلبی و روشنگری است و موفقیت‌های این دانشجویان در عرصه‌های مختلف پس از انقلاب ارزشمند است.

موفقیت‌های دانشجویان پس از انقلاب ارزشمند است

سید عبد‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با تسلیت ایام شهادت ابا‌عبدالله الحسین‌ (ع) اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌هایی که در هر انقلاب حائز اهمیت و نگاه ویژه‌ای است، بحث تداوم و پیروی از آرمان‌های انقلاب است که به لطف الهی ملت ایران توفیق پیروی و ادامه مسیر این آرمان‌ها را در سطح بالا کسب کرده است.

فرماندار آوج عنوان کرد: تبعیت از ولایت رمز موفقیت و پیروزی تمام ملت‌ها و جوامع برابر دشمنان‌ است.

وی با بیان اینکه ضمیر آزادی‌خواهی دانشجویان همواره زبانزد عام و خاص است، تصریح کرد: پس از کودتای 28 مرداد دانشجویان جزو نخستین گروه و قشر‌هایی بودند که علیه این کودتای سیاه و نیز سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران قیام کرده و واکنش نشان دادند که نتیجه این قیام شهادت سه تن از دانشجویان مبارزه و شجاع از دانشگاه تهران است.

فرماندار آوج با اشاره به اینکه دانشجویان در تمام عرصه‌های جنگ سخت و عرصه‌های سازندگی مدافع انقلاب و ارزش‌های پاک دینی بوده‌اند، عنوان کرد: دانشجویان و دانشمندان جوان ایرانی امروز در عرصه‌های علمی، نانوتکنولوژی، هوافضا و علوم هسته‌ای انصافأ توانسته‌اند پیروزی‌های قابل توجهی را به دست‌ آورده و درخشش پیدا کنند.

موسوی با اشاره به تهاجم جنگ‌ نرم و شبیخون ضد فرهنگی از سوی دشمنان ادامه داد: بر اساس رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری دانشجویان افسران و اساتید دانشگاه فرماندهان میدان جنگ نرم هستند.

این مسئول متذکر شد: دشمنان و معاندان نظام اسلامی تاکنون بار‌ها از روحیه بصیرت و اراده قوی ملت ایران ضربه دیده و رسوا شده‌اند و به همین سبب دشمنان بیشترین هجمه خویش را بر روی قشر دانشجو و نخبه جامعه اسلامی تمرکز داده که سرمایه‌گذاری زیاد آنان بر روی قشر‌های جوان و دانشجو در عرصه جنگ نرم در فتنه‌ سال‌های 78 و 88 سندی بر کینه آنان است.

فرماندار آوج خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام قطعا امروز نیز با فضل الهی و روحیه استکبار‌ستیزانه ملت ایران و همچنین آگاهی و شجاعت مضاعفی که دانشجویان عزیز کشور از آن به طور کامل برخودار هستند شکست خورده و رسوا می‌شود.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول