اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان:

بسیج آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج افتخار نظام است، گفت: بسیج در همه حال آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

بسیج آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با اشاره به آمادگی بسیج گفت: دشمنان همیشه و در همه حال در مقابل نظام و انقلاب شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب از همان اوایل انقلاب همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند، تصریح کرد: دشمنان هرگز نتوانسته‌اند به این آرزوی شوم خود برسند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف علیه نظام و انقلاب گفت: دشمنان با به راه انداختن جنگ هشت ساله تلاش داشتند که نظام نوپای اسلامی را از پای در بیاورند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب در جنگ هشت ساله رژیم صدام را علیه کشورمان تجهیز کردند، تصریح کرد: دشمنان مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات را در اختیار این رژیم نظام قرار دادند.

سردار کرمی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله بیش از 45 کشور صدام را همراهی و کمک کردند، تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران اجازه نداد که دشمنان به خواسته‌های شوم خود برسند.

وی اتحاد و همدلی و رهبری امام راحل را رمز پیروزی ملت ایران برشمرد و گفت: ملت ایران با ایستادگی در مقابل دشمنان آنها را به زانو درآورده و پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل گفت: بسیج در مقاطع مختلف نظام و انقلاب را در مقابل دشمنان حفظ و حراست کرده است.

*بسیج مسئولیت‌های خطیری بر عهده دارد

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با اشاره به خدمات بسیج گفت: خدمات بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

رسول خدابخش با اشاره به تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست.

وی با اشاره به توانمندی‌های بسیجیان گفت: به برکت بسیج و تفکر بسیجی ایران اسلامی موفق شده است تا قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت را بپیماید.

در پایان این مراسم ضمن افتتاح پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، مهدی نیساری به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/2308/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول