اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت:

استکبارستیزی و مبارزه با استبداد پیام 16 آذر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: استکبارستیزی پیام 16 آذر محسوب می‌شود که باید به خوبی در جامعه ساری و جاری شود.

استکبارستیزی و مبارزه با استبداد پیام 16 آذر است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 16 آذر به عنوان روز دانشجو از روزهای حساس و سرنوشت‌ساز نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان در روز 16 آذر علیه استبداد و استکبار جهانی اقدام ارزشمندی را انجام دادند، افزود: تعدادی از دانشجویان در این روز و در اعتراض به سفر نیکسون به شهادت رسیدند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد روحیه استکبارستیزی در بین قشر فرهیخته و نخبه کشور تاکید کرد و افزود: باید نسل کنونی جامعه با این روحیه به نحو مطلوبی آشنا شوند.

وی روحیه جنبش دانشجویی را استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: دانشجویان در روز 16 آذر مقابل زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کردند.

اسماعیلی افزایش آگاهی و بصیرت جوانان را برای مبارزه با استکبار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: با افزایش آگاهی قشر دانشجو اقدامات خصمانه دشمنان علیه نظام کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در روز 16 آذر با اقدام به موقع و با زمان‌شناسی انزجار خود را از اعمال استکبار اعلام کردند، تصریح کرد: دانشجویان با حضور و اعلام انزجار خود از اقدامات آمریکا و ایادی استکبار رسالت خود را به نحو مطلوبی انجام دادند.

*ترویج روحیه استکباری‌ستیزی در جامعه ضروری است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ترویج روحیه استکبارستیزی در جامعه تاکید کرد و افزود: با چنین روحیه‌ای باید به مقابله با توطئه‌های دشمنان رفت.

وی با گرامیداشت روز 16 آذر، شهیدان این روز را الگوی نسل جدید جامعه عنوان کرد و گفت: باید نسل جدید جامعه را با شهیدان همیشه زنده تاریخ آشنا کرد.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول