اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیات در گفت‌وگو با فارس

تساوی در خانه مس ارزشمند بود / در نیم فصل قوی‌تر می‌شویم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با تیم فوتبال مس کرمان خوب بازی کردیم و به نظر من تساوی نتیجه خوبی بود.

تساوی در خانه مس ارزشمند بود / در نیم فصل قوی‌تر می‌شویم

محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نتیجه دیدار روز گذشته صبا با مس کرمان اظهار کرد: این بازی یکی از بهترین مسابقات صبا در لیگ دوازدهم بود که سعی کردیم از فرصت‌های بازی نهایت بهره را ببریم، ضمن اینکه در روزی که میهمان حریف بودیم شانس‌های خوبی هم برای بردن داشتیم.

وی در مورد عملکرد صبا در دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال برابر مس کرمان اضافه کرد: در نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتیم اما فرصت‌ها به راحتی از دست رفت و در مجموع توانستیم با توجه به شرایطی که داشتیم یک امتیاز ارزشمند از حریف بگیریم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در تعطیلات سه هفته‌ای لیگ برتر فرصت بیشتری داریم که تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی را تمرین کنیم و احتمالا مهره‌های جدید به تیم ما ملحق می‌شوند تا در لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی پرقدرت ظاهر شویم.

بیات ادامه داد:‌ با اینکه در 17 بازی نیم فصل نخست لیگ برتر 21 امتیاز گرفتیم و 30 امتیاز از دست داده‌ایم اما هنوز زود است که در مورد وضعیت نهایی تیم‌ها در لیگ برتر نظر بدهیم، 17 بازی مهم در نیم فصل در پیش داریم و می‌توانیم از فرصت‌های پیش رو به خوبی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: در نیم فصل حتما از نظر توان و قوای جسمانی قوی‌تر خواهیم شد و اطمینان دارم با توجه به اینکه امسال یکی از نمایندگان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا هستیم، بازیکنان ما با روحیه بیشتری به ادامه بازی‌ها فکر می‌کنند.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال صبای قم امسال یکی از بهترین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که برای کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان صد درصد انگیزه دارد و قطعا برای تحقق این مهم تلاش زیادی خواهیم داد.

مدافع تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: کار ما در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار سخت‌تر از گذشته است زیرا قطعا نباید مقابل حریفان دیگر به راحتی امتیاز از دست بدهیم، ضمن اینکه حریفان نیز با تمام توان برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند و ما باید با علم به این موضوع در دیدارهای آتی به میدان برویم.

تیم فوتبال صبای قم در نهمین مسابقه خارج از خانه خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر کرمان، برابر تیم فوتبال مس کرمان به تساوی بدون گل رسید و با 21 امتیاز و کسب رتبه دوازدهم، دور رفت را به پایان رساند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول