اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم راگبی کرمان:

وضعیت راگبی در کرمان رضایت‌بخش نیست/ تمرین روی آسفالت

خبرگزاری فارس: مربی تیم راگبی کرمان گفت: وضعیت راگبی در استان کرمان رضایت‌بخش نیست و این رشته در پنج سال گذشته افت شدیدی داشته است.

وضعیت راگبی در کرمان رضایت‌بخش نیست/ تمرین روی آسفالت

مرتضی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری تمرینات منظم و روزانه تیم راگبی کرمان به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقات راگبی ساحلی قهرمانی کشور اظهار داشت: این مسابقات از 25 آذر ماه و به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کرمان در این دوره از مسابقات دو تیم در رده‌های سنی جوانان و بزرگ‌سالان دارد، بیان داشت: راگبی در استان کرمان سابقه خوبی داشته و حتی در شهرستان زرند نیز همزمان با کرمان و تهران این رشته سابقه فعالیت دارد.

رسولی خاطرنشان کرد: وضعیت راگبی در استان کرمان رضایت‌بخش نیست و این رشته در پنج سال گذشته افت شدیدی داشته است، کرمان در سال‌های گذشته دو یا سه تیم در مسابقات مختلف به عنوان نماینده در اختیار داشت، اما آن چه که آشکارا است وضعیت نه‌چندان خوب این رشته طی چند سال گذشته در کرمان بوده است.

مربی تیم راگبی کرمان بیان داشت: اختلاف سلایق و برخی ناهماهنگی‌ها موجب شد تا این وضعیت در راگبی کرمان به وجود آید، کرمان در سال 85 مقام سومی کشور را از آن خود کرد و در شرایط بسیار خوبی قرار داشت اما بروز این وضعیت موجب شده تا دیگر در سطح برتر کشور نباشیم و در سطوح پایین‌تری فعالیت کنیم.

رسولی با اشاره به اینکه وجود یک اسپانسر و برخورداری از یک زمین چمن اختصاصی به منظور انجام تمرینات و مسابقات بزرگترین خواسته ورزشکاران این رشته است، گفت: در بسیاری از مواقع راگبی‌بازان کرمانی تمرینات خود را بر روی آسفالت دنبال کرده‌اند، حتی ورزشکاران ما کم‌ترین امکانات را در مقایسه با تیم‌های دیگر کشور در اختیار نداشتند.

وی حضور در زیرگروه لیگ راگبی کشور را بزرگترین درد ورزشکاران این رشته دانست و ابراز داشت: از سه سال گذشته که مسئولان امر در تربیت‌بدنی از این تیم حمایت نکردند، راگبی کرمان از سطح و جایگاه برتر کشور نزول کرد و هم‌اکنون باید در زیرگروه کشور با حریفان مبارزه کند.

رسولی به وضعیت فعلی راگبی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون این رشته توسط انجمن راگبی زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی است و تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، اما هنوز برخی ناهماهنگی‌ها وجود دارد.

به گزارش فارس، هم‌اکنون تیم‌های راگبی بزرگ‌سالان و جوانان کرمان تمرینات خود را در زمین‌های چمن استانداری و خواجو دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/80011/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول