اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل برگزاری خوب جشنواره رشد در شهرستان ورزقان

آموزش و پرورش زنجان در جشنواره رشد برتر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به دلیل برگزاری خوب جشنواره رشد در منطقه زلزله‌زده ورزقان مقام نخست این جشنواره را کسب کرد.

آموزش و پرورش زنجان در جشنواره رشد برتر شد

امیر نظری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مامور اجرای جشنواره رشد در شهرستان زلزله‌زده ورزقان بود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه ولایت جشنواره رشد در شهرستان ورزقان به مدت یک هفته برگزار شد، خاطرنشان کرد: مقرر بود هر کدام از استان‏‌های همسایه برای دانش‏آموزان مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‎شرقی برنامه شاد و فرح‏‌انگیز اجرا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان سه اکیپ مجهز به شهرستان ورزقان اعزام کرده بود، تصریح کرد: این اکیپ‌ها علاوه‎ بر اجرای برنامه، مدیریت صحیحی نیز اعمال کردند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با همکاری مدیریت بحران استان بسته‎های فرهنگی را بین دانش‏آموزان شهرستان زلزله‌زده ورزقان توزیع کرده است، اضافه کرد: این بسته‎ها شامل پوشاک و ... بود.

نظری یادآور شد: کلیپ اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در شهرستان ورزقان در مراسم اختتامیه چهل و دومین جشنواره رشد پخش شد.

وی ادامه داد: استان زنجان به عنوان استان برتر در جشنواره سراسری رشد انتخاب شد.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول