اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

آموزش و پرورش محور و کانون هدایت نسل نوجوان است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: آموزش و پرورش محور و کانون هدایت نسل نوجوان است.

آموزش و پرورش محور و کانون هدایت نسل نوجوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد نصرالله‌پور بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی، سیاسی و فرهنگی ویژه فرهنگیان بسیجی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش کنگان با ارائه تاریخچه حکومت (رژیم)گذشته و بررسی ابعاد فرهنگی و سیاسی در آن دوران، نقش رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و وحدت و همدلی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را عامل پیروزی دانست.

وی به نقش استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر در طرح نقشه‌های شوم و هدایت جنگ بر علیه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود تلاش استکبارگران در طرح‌ریزی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی، با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و عنایات خداوند و معصومین(ع) توانستیم علیه همه طاغوت‌ها و دشمنان پیروز شویم و این انقلاب هر روز با صلابت‌تر و بانشاط‌تر و با اقتدار کامل به حرکت عظیم و خروشان این نهضت تا به سرمنزل مقصود ادامه خواهد داد.

نصرالله‌پور اضافه کرد: در همه دوران‌ها به‌ویژه دوران دفاع مقدس با آن همه مشقت‌ و سختی‌هایی که کشورهای استکباری علیه کشور ما به راه انداختند، این کشور حتی یک لحظه از مسیر اصلی انقلاب اسلامی جدا نشد و با وحدت و یکدلی و همدلی همه سختی‌ها را پشت سرگذاشته و به آرامش و امنیت رسیدیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نقش افراد مختلف در مدیریت‌ دوران پس از انقلاب اسلامی و همچنین نقش دشمنان داخلی و خارجی به‌ویژه با فتنه‌‌های مختلفی که در کشور روی داد، نقش رهبری در روشنگری و آگاهی مردم و خنثی کردن هرگونه فتنه و هدایت این انقلاب را مهم‌ترین اصل دانست.

وی همچنین با اشاره به نقش فرهنگیان در جامعه در روشنگری دانش‌آموزان و نسل نوپای انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش را محور و کانون هدایت نسل نوجوان دانست و فرهنگیان بسیجی را از افراد فرهیخته و ولایت‌مدار برشمرد.

نصرالله‌پور نقش بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و حمایت از ولی فقیه به عنوان جانشین امام عصر (عج) را ضامن حیات و تداوم انقلاب اسلامی دانست و به همه بسیجیان توصیه کرد که همواره در حمایت از ولی فقیه و اطاعت از فرامین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)به عنوان یک سرباز فداکار در جامعه باشند.

انتهای پیام/2451/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول