اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش در قرچک صورت گرفت

برگزاری نشست کارشناسان طرح و برنامه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری فارس: نشست کارشناسان آموزش نیروی انسانی و طرح و برنامه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در قرچک برگزار شد.

برگزاری نشست کارشناسان طرح و برنامه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش همایش فصلی کارشناسان طرح و برنامه و آموزش نیروی انسانی مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در کانون ملائک قرچک در روز هفتم آذر ماه با حضور ماهرویی، معاون پژوهش و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و هوشنگ کولیوند رئیس آموزش و پرورش قرچک و جمعی از مسئولان ادارات اداره کل در بخش قرچک از توابع شهرستان ورامین برگزار شد.

بسیجیان ادامه دهندگان راه شهدای کربلا هستند

معاون پژوهش و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ایثار و جانفشانی‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای بسیج را گرامی داشت و بسیجیان را ادامه دهندگان راه شهدای کربلا خواند و درباره سند تحول بنیادین و اقدامات انجام شده در حوزه پژوهشی و آمار و برنامه‌ریزی مطالبی را بیان کردند.

ابوالحسن ماهرویی با اشاره به تغییر کتاب‌های عربی و زبان دوره اول متوسطه در سال تحصیلی آینده عنوان کرد: دوره‌های آموزشی ضمن خدمت ارتباط انسانی و بهداشت ویژه خدمتگزاران مدارس در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

وی در ادامه در ارتباط با توسعه و تجهیز مدارس هوشمند، تغییر محتوای آموزشی سوم ابتدایی، لزوم آسیب‌شناسی طرح و برنامه‌ها، انتخاب اساتید مجرب برای دوره‌های ضمن خدمت در هر منطقه، توجه ویژه به مبحث غنای شغلی با توجه به اهمیت فراوان آن در دستیابی به اهداف و برنامه‌ها، حرکت به سمت مجازی شدن دوره‌های آموزشی فرهنگیان و مطالعه در روش‌های آموزشی کشورهای مختلف به منظور افزایش کیفیت آموزشی و پرورشی نکاتی را بیان کردند.

 

شرکت بیش از 1600 نفر در طرح معلم پژوهنده

هوشنگ کولیوند، رئیس آموزش و پرورش قرچک در سخنانی ضمن خیرمقدم به میهمانان و گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای کربلا، پیرامون اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سازماندهی نیروی انسانی منطقه با توجه به آمار بالای دانش آموزی (بیش از 42 هزار دانش‌آموز) و برگزاری جشنواره فناوری و تولید محتوا در بین فرهنگیان و کسب رتبه سوم تیمی در سطح استان و همچنین کسب 13 رتبه برتر پژوهشی فرهنگیان قرچک در بین مناطق و شرکت بیش از هزار و 600 نفر در طرح معلم پژوهنده و همچنین هوشمند سازی مدارس و ... گزارشی ارائه کرد.

این گزارش حاکی است، در همایش فصلی کارشناسان طرح و برنامه و آموزش نیروی انسانی مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دو کارگاه آموزشی و فناوری با حضور اساتید و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ویژه کارشناسان آمار و برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی مناطق شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول