اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش کرمان:

وجود نیروهای کارآمد پشتوانه آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام پشتوانه آموزش و پرورش وجود نیروهای کارآمد است.

وجود نیروهای کارآمد پشتوانه آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، رضوان ابراهیمی در جمع مدیران مدارس این شهرستان اظهار داشت: امروز آموزش و پرورش در راستای محقق شدن خواسته رهبری و طرح تحول بنیادین به دنبال تربیت انسان کامل ‌و 313‌ یار وفادار برای امام زمان (ع) است و این مهم زمانی محقق می‌شود که بتوان دانش‌آموزان را به حیات طیبه رساند.

وی ابراز داشت: تمام پشتوانه آموزش و پرورش وجود نیروهای کارآمد است و آموزش و پرورش‌ با وجود این نیروی کارآمد ‌همه چیز دارد.

ابراهیمی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: در این روزهایی که همه کائنات یا حسین (ع) می‌گویند باید در راستای درک صحیح از وقایع کربلا تلاش وافری انجام داد.

وی تصریح کرد‌:‌ امام حسین (ع) همه درس آزادگی را در دهه محرم خلاصه کردند و حضرت زینب (س)‌ آن را تا اربعین ادامه داد و بعد از آن توسط ائمه اطهار (ع) به نسل امروز رسانده شده است.

ابراهیمی افزود: باید به دنبال چرایی این جمله زیبای حضرت زینب (س) که «در کربلا‌ جز زیبایی چیزی ندیدم» تحقیق کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) می‌دانست که‌ امام حسین (ع) با چه تشریفات آسمانی و با حضور تمام‌ پیامبران و مقربان درگاه الهی به سوی خدا رفته‌، لذا این جمله زیبا را بیان کرده است.

ابراهیمی اظهار داشت: انسان‌های زیادی غربال شدند تا ‌در نهایت 72 جنگجوی وفادار و متعهد در کنار حضرت امام حسین (ع) قرار گرفت و امروز نیز امام زمان (عج) منتظر 313 نفر بوده و انسان‌ها در حال غربال شدن و تکمیل این تعداد هستند.

به گزارش فارس در سفر معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به نرماشیر، هشت کلاس هوشمند در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/80017/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول