اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

ناظران شورای نگهبان عضوی از پیکره ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: ناظران شورای نگهبان عضوی از پیکره ولایت فقیه هستند که باید صادقانه به وظیفه خود عمل کنند.

ناظران شورای نگهبان عضوی از پیکره ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان جیرفت در زمینه جایگاه شورای نگهبان اظهار داشت: این مسئولیت یک شغل نیست، بلکه ناظر شورای نگهبان یک منصب و مأموریت از سوی رهبری است.

وی ناظران شورای نگهبان را عضوی از پیکره ولایت فقیه دانست و افزود: این جایگاه نظارتی به عنوان چشم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید صادقانه به وظیفه خود عمل کند.

عسکری تصریح کرد: اگر گزارش‌های خطا و نادرست توسط اعضای هیئت نظارت ارسال شود در نتیجه تصمیم‌گیری‌های نادرست اخذ شده و با مشکلات دیگری مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به ویژگی‌های ناظران انتخابات افزود: صداقت به تنهایی در این امر کفایت نمی‌کند، بلکه در کنار درست‌کاری باید زیرکی داشته باشند.

عسکری با تأکید بر اینکه این مجموعه باید خود را چشم رهبری بدانند، عنوان کرد: اگر کسی به دلایلی جرأت انجام این کار را ندارد با شجاعت و صداقت کامل از سمت خود کناره‌گیری کند.

امام جمعه جیرفت گفت: با توجه به اینکه رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا زیر نظر قرار دارد، اگر به این رکن رکین و عمود خیمه نظام آسیبی برسد به تمام نظام آسیب رسیده است.

عسکری بیان کرد: اگر در نتیجه خطای افراد به حیطه ولایت و رهبری خدشه‌ای وارد شود، گناهی نابخشودنی است، بنابراین باید تمام افراد با تمام توان و در کمال امانت و صلابت به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش فارس، در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان جیرفت از خدمات رحمان مجازی تجلیل و مهدی روزپیکر به مدت دو سال به عنوان مسئول جدید دفتر معرفی شد.

انتهای پیام/80001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول