اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت آبادان:

جذب بازیکنان بومی در اولویت است/ تزریق بودجه به تیم‌های فوتبال آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مدیریت تیم تصمیم گرفته به سایر تیم‌های فوتبال آبادان نیز بودجه تزریق کند و با آنها تعامل داشته باشد تا برای تیم نخست شهر بازیکن تربیت شود.

جذب بازیکنان بومی در اولویت است/ تزریق بودجه به تیم‌های فوتبال آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پرویز جوهری صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس حوزه جنوب خوزستان، ضمن تشکر از خبرگزاری فارس در پوشش اخبار کامل منطقه و نقطه نظرات تأثیرگذار این رسانه در امر ورزش اظهار کرد: در آینده نزدیک نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه آبادان داریم که در این جلسه سعی بر اطلاع رسانی کامل از برنامه‌های این مؤسسه و تبادل نظر و تعامل میان و موسسه و اصحاب قلم می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر حیف و میل کردن بودجه‌ای که در آغاز فصل به باشگاه تزریق شده است، افزود: مسائل مربوط به باشگاه باید برای مردم شفاف سازی شود زیرا مردم می‌بینند که تیم نفت پس از 15 بازی چه جایگاهی داشته و چند امتیاز کسب کرده است.

*ساختار سازی مؤسسه را تقویت می‌کنیم

جوهری با اشاره به اینکه در این باشگاه هیچ‌وقت ثبات مدیریتی نبوده و انتخاب هر مدیر هم عقلانی نبوده است، اضافه کرد: اکنون سیاست باشگاه تغییر یافته و ما روی ساختار سازی مؤسسه کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: اکنون با حضور «خلیل صالحی» این امید می‌رود ثبات در این تیم جای خود را پیدا کند و حداقل مدیریت نتیجه کارهای خود را ببیند.

مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین عنوان کرد: همیشه متولیان این باشگاه فقط به فکر این هستند که این باشگاه صرفاً یک سرپرست داشته باشد و هیچ‌وقت به فکر ساختار سازی چون سایر تیم‌های نظیر فولاد خوزستان، سپاهان، ذوب آهن و نبوده‌اند.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا بودجه‌ای که در اختیار باشگاه است باید صرف بازیکنانی شود که هیچ سودی برای این تیم ندارند، گفت: ما در شهری هستیم که سرشار از استعداد است، چرا نباید اینها را پرورش داده و با هزینه‌های بسیار کمتر به خدمت گرفت؟

*با تقویت آکادمی می‌توان فوتبال شهر را حمایت کرد

جوهری با تأکید بر اینکه برای تقویت فوتبال شهرمان باید بازیکنان بومی را در اختیار بگیریم، افزود: باید با تقویت آکادمی بتوانیم، تیم نفت آبادان و سایر تیم‌های این شهر را تقویت کرد.

وی ادامه داد: مدیریت تیم تصمیم گرفته به سایر تیم‌های فوتبال آبادان نیز بودجه تزریق کند و با آنها تعامل داشته باشد تا آنها بتوانند برای تیم نخست شهر بازیکن تربیت کنند.

*انتقادهای سازنده را با دل و جان می‌پذیریم

مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: انتقادهایی که از سوی این رسانه و سایر رسانه‌ها می‌شود را اگر سازنده باشد با جان و دل می‌پذیریم و در این مورد معتقدیم که اگر انتقادی نباشد یعنی اشکالی هم نیست!

انتهای پیام/ 72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول