اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد

تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی، راه و یگان امداد در دستور کار

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا از تاسیس ساختمان ستاد فرماندهی شرق استان تهران به همراه احداث 100 واحد مسکونی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی، راه و یگان امداد را برای این فرماندهی در دستور کار داریم.

تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی، راه و یگان امداد در دستور کار

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ساعاتی پیش با حضور در جمع مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: حرکت آغازین 15 خرداد، شناسنامه انقلاب اسلامی ایران در تاریخ بوده و افتخاری جاودانه است.

وی با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: به لطف خداوند متعال، انقلاب اسلامی پویا، تاثیرگذار و مبتنی بر ولایت فقیه است و مردم بصیر ایران اسلامی در هیچ زمانی نظام را تنها نگذاشته‌اند و همواره پشتیبان انقلاب هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و جلب رضایت مردم بیان کرد: تلاش پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت خاطر مردم است و تقدیر شهروندان نشان از خدمات موثر نیروی انتظامی در افزایش امنیت ملت ایران دارد. 

احمدی مقدم از بهره‌برداری و تاسیس ساختمان ستاد فرماندهی شرق استان تهران در زمینی به مساحت 1500 متر همراه با ساخت 100 واحد مسکونی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی، راه و یگان امداد را برای این فرماندهی در دستور کار داریم.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم حسن فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری شهادت سیدالشهدا (ع)، گزارش مختصری از عملکرد این فرماندهی را تشریح کرد.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول