اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه ـ 79

کریمی: حضرت ابوالفضل(ع) نماد ولایت‏پذیری هستند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: حضرت ابوالفضل(ع) نماد ادب و ولایت‏پذیری هستند و ویژگی‏های این اسوه کامل باید در جامعه ما ترویج و تبیین شود.

کریمی: حضرت ابوالفضل(ع) نماد ولایت‏پذیری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ملیحه کریمی در گردهمایی بسیجیان که در شهر بسطام برگزار شد، اظهار داشت: حضرت عباس (ع) الگوی بصیرت، ولایت‏مداری و ادب در تاریخ اسلام و جهان هستند و باید به این امر مهم بیش از پیش توجه کرد.

وی افزود: جوانان امروز ایران اسلامی باید از ادب، جوان‏مردی و ولایت‏مداری ایشان درس بگیرند و در زندگی خود آن را پیاده کنند.

این کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: حضرت عباس(ع) خود را فدای امام حسین(ع) و ولایت کردند و وفادارترین و شجاع‏ترین یار امام لقب گرفتند.

کریمی با تاکید بر تبیین نقش حضرت ابوالفضل(ع) در قیام سالار شهیدان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا حضرت عباس(ع) را برای نسل جوان و نوجوان خود درست و دقیق معرفی و از ویژگی‏های ایشان برای آموزش نسل جوان جامعه استفاده کنیم.

این کارشناس مسائل مذهبی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم به میدان مبارزه آمده‌اند و ما باید در این میدان با ارائه الگوهای صحیح و تبیین و تشریح درست واقعیت‌ها در این جنگ نابرابر دشمن را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول