اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

نمایندگان مجلس بصیر و ولایتمدار باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس بصیرت را از مشخصه‌های یک مجلس ولایی دانست و گفت: فعالیت در حیطه وظایف قانونی، برخورداری از سلامت سیاسی و اخلاقی و تبعیت محض از رهبری نیز باید مدنظر باشد.

نمایندگان مجلس بصیر و ولایتمدار باشند

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس، ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: شهید مدرس نماینده‌ای بصیر، صالح، موفق و عالمی برجسته بود و توانست در تلاش برای شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی الگو و پیشرو باشد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مدرس در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی یکی از چهره‌های درخشان تاریخ تشیع بوده است، افزود: وی در دفاع از حقوق ملت و پیاده‌سازی احکام الهی از هیچ کوششی فروگذاری نکرد و با اعتقاد به هدف خود یکه و تنها در مقابل اکثریت مخالف آن روز ایستاد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید اخلاص شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند، ادامه داد: مجلس تراز نظام اسلامی باید یک مجلس صالح و کارآمد باشد و همواره در راه خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای جایگاه نظام پیشگام و پیشتاز باشد.

وی برخورداری از بصیرت را از دیگر مشخصه‌های یک مجلس موفق و ولایی دانست و اظهار کرد: فعالیت در حیطه وظایف قانونی، برخورداری از سلامت سیاسی و اخلاقی و تبعیت محض از ولی فقیه از دیگر شاخصه‌هایی است که باید مد نظر باشد.

آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه در مجلس نهم بیشتر افرادی رأی آوردند که خیلی دارای بنیه مالی قوی نبوده و حمایت‌های حزبی نمی‌شدند، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری از یک سو و فعالیت رسانه‌ها از سوی دیگر زمینه این امر را فراهم کرد.

به گفته وی این بسترسازی باعث شد تا مردم کمتر به سوی نمایندگان وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت روی آوردند که می‌تواند نویدبخش آینده خوبی باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در عملکرد مجلس نهم باید منتظر نوع کارکرد و عملکرد آن در آینده بود، تأکید کرد: تاکنون ظاهر کار نشان از عملکرد خوب این مجلس داشته ولی در هر صورت باید منتظر آینده ماند.

وی در پایان سخنانش گفت: در هر صورت بنا بر فرموده مقام معظم رهبری مجلس باید، مجلسی مقتدر و در شأن شایستگی‌های ملت ایران باشد که نمادی از یک ملت الگو، مستقل و ولایتمدار را به همگان نشان دهد.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول