اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انسانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

برنامه کاروان عاشقان ولایت رویکرد جدیدی برای تجلیل از خانواده‌های شهداست

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای برنامه کاروان عاشقان ولایت رویکرد جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مورد خانواده‌های شهداست.

برنامه کاروان عاشقان ولایت رویکرد جدیدی برای تجلیل از خانواده‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ابراهیم گلفام صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای عقیدتی سیاسی ارتش در مهمانسرای غدیر در مشهد اظهار کرد: از سه سال گذشته تاکنون تغییرات کمی و کیفی در سازمان رخ داده است که این تغییرات حائز اهمیت با مسئولیت حجت‌الاسلام آل هاشم ریاست سازمان ایجاد شده است.

وی افزود: از برنامه‌هایی که تاکنون در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انجام گرفته است تکریم از خانواده‌های شهدای عقیدتی سیاسی است در این برنامه با هماهنگی بین خانواده شهدا و نظامیان ارشد ارتش یاد و خاطره شهدا در منازلشان مورد تجلیل قرار گرفت.

گلفام ادامه داد: در سال جدید رویکرد تازه‌ای در مورد تجلیل از خانواده‌های شهدا صورت گرفت و در این راستا برنامه کاروان عاشقان ولایت با موافقت ریاست سازمان به تصویب رسید.

این در حالی است که در سال‌ جاری تکریم از خانواده‌های شهدا مضاعف شده است.

معاون نیروی انسانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: زیارت حرم موسی‌بن‌الرضا (ع)، دیدن موزه استان قدس رضوی و برنامه‌های سیاحتی از موضوعاتی بود که در این دوره از برنامه کاروان عاشقان ولایت صورت گرفت.

این برنامه با پیگیری نیروی انسانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صورت گرفته است.

انتهای پیام/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول