اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

گفتمان ولایت، گفتمان همه‌ نهادها باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید به فرمایشات رهبری در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی، گفت: آن چه اسلام ناب را در کشور ما نگه داشته ولایت است و باید گفتمان ولایت، گفتمان اصلی همه نهادها باشد.

گفتمان ولایت، گفتمان همه‌ نهادها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در جلسه شورای عالی بسیج مهندسین استان همدان در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اخلاص، تعهد و ولایتمداری بسیجیان، نشست با بسیجیان را مایه خیر و برکت دانست و اظهار کرد: توفیق بسیجی بودن شامل حال همه نمی‌شود و اعضای شورای عالی بسیج مهندسین مسئولیت سنگینی دارند و باید به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: شرایط و موقعیت کشور به گونه‌ای است که باید به سمت و سویی پیش رفت که نظام اسلامی به عنوان الگو و اسوه نه تنها در منطقه بلکه در جهان مطرح شود چراکه غرب و شرق به بن‌بست رسیده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در این شرایط  نقش همه افراد تأثیرگذار بسیار تعیین‌کننده است و بسیج مهندسین از جمله خواص هستند که می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی بیان داشت: جلسات بسیج با محوریت ایده‌پردازی و نظریه‌پردازی رهبر معظم انقلاب با توجه به مؤلفه‌های آن برگزار شود و فرهنگسازی تولید ملی، استفاده از منابع، اقتصاد مردمی و اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های کشاورزی و صنعت و سایر بخش‌ها با توان مهندسین بسیجی بررسی و اجرایی شود.

ابوحمزه با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص اتصال بین دانشگاه و صنعت و تجاری‌سازی ایده‌ها گفت: امید است بسیج مهندسین در این حوزه نیز فعالیت کند و تهدیدها و آسیب‌های استان را شناسایی و در راستای اجرایی شدن راهکارها از تصمیم‌گیرندگان دعوت شود تا از دیدگاه‌های ارزشمند ایشان نیز استفاده شود.

وی در ادامه ضمن تأکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی، اظهار داشت: چیزی که اسلام ناب را در کشور ما نگه داشته ولایت است و باید خروجی جلسات در راستای اطاعت از ولایت بوده و گفتمان ولایت، گفتمان اصلی همه نهادها و دستگاه‌ها باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در کشور گفت: مهارت‌آموزی نقش سازنده‌ای در این خصوص دارد و آشنایی دستگاه‌های مختلف و بسیج مهندسین با این مجموعه می‌تواند راهگشا باشد.

 انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول