اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

مجلس عصاره اندیشه و آرای مردم ولایت‌مدار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مجلس شورای اسلامی عصاره اندیشه و آرای مردم ولایت‌مدار است.

مجلس عصاره اندیشه و آرای مردم ولایت‌مدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت دهم آذر روز مجلس گفت: مجلس عصاره اندیشه و آرای مردم ولایت‌مدار ایران است و نمایندگان با دانش بنیانی و با نگاه دقیق پیرامون موضوعات، مصوبه تصویب می‌کنند.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی عامل رشد و کمال ایران در فضای ملی و فراملی و مانع جلوگیری از انحرافات و انحطاطات است، گفت: از مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم همان‌طوری که ولایت‌مداری جوهره این انقلاب است و اکنون این جوهره در مقام معظم رهبری تجلی دارد در راه ولایت‌مداری حرکت کنند و با همدلی و وفاق با قوای دیگر، فضایی پر از صمیمیت ایجاد کنند تا خدمت‌رسانی به مردم راحت‌تر صورت پذیرد.

وی گفت: نمایندگان با این نگاه وارد مجلس می‌شوند و با همین نگاه از مجلس خارج می‌شوند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز جهانی معلولان تاکید کرد: معلولان که با مشکل فیزیکی جسمی روبرو هستند و با صلابت و روحیه عالی، امید به آینده دارند و لازم است مسئولان در جهت رسیدگی به سلامت، اشتغال، ازدواج، مسکن و حمل و نقل آنها بیشتر تلاش کنند.

صفایی بوشهری به روز دانشجو اشاره کرد و با بیان اینکه دانشجویان سرمایه‌های مهم کشورمان هستند، گفت: دانشجویان در مدار اسلامیت، خودکفایی علمی و مرجعیت علمی گام برمی‌دارند و با دارا بودن شخصیت قوی علمی می‌توانند با تولید محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پاسخ محکمی به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان بدهند.

وی با بیان اینکه سالروز شهادت عاشوری به عنوان روز روحانیت استان بوشهر نام‌گذاری شده است، گفت: افتخار استان بوشهر این است که مردم استان در فضاهای گوناگون، روحانیت را پرچم‌دار خود قرار می‌دهند به گونه‌ای که در مقابل تهاجمات با دریافت فرمان جهاد از سوی روحانیت حرکت می‌کنند و شکست چهار بار تهاجم انگلیس به بوشهر نشان از این موضوع دارد.

امام جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش این نیرو را مایه افتخار و عزت ایران اسلامی دانست و افزود: نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیری را طی می‌کنند که موجب صلابت و اقتدار نیروهای مسلح شده است و نیروی دریایی ارتش نیز یکی از قوی‌ترین نیروهای نظامی و تاکتیکی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/66006/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول