اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

ولایتمداری مردم ایران برای جهانیان اثبات شده است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: وفاداری ملت ایران به رهبری بارها و بارها برای جهانیان به اثبات رسیده است و کمتر قومی در طول تاریخ به رهبرانشان این گونه وفادار بوده‌اند.

ولایتمداری مردم ایران برای جهانیان اثبات شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر عربیان ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای کندر که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ با ولایتمداری و اطاعت از فرامین ایشان موفق شده‌اند به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند و نقش موثری را در پیروزی‌های کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: وفاداری ملت ایران به رهبری بارها و بارها برای جهانیان به اثبات رسیده است و کمتر قومی در طول تاریخ به رهبرانشان این گونه وفادار بوده‌اند.

این مسئول رمز پیروزی‌های ملت ایران را در طول دوره‌های مختلف ولایتمداری و اطاعت از فرامین ایشان عنوان کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف مورد نظر هیچ‌گاه ولایتمداری و اطاعت از فرامین ایشان را فراموش نکرده‌اند بلکه با سرلوحه قرار دادن دستورات ایشان موفق شده‌اند در تمامی برهه‌ها موفق باشند.

عربیان خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام نیز در طول جنگ هشت ساله با اطاعت از فرامین رهبری و به منظور دفاع از شرف و ناموس کشور به مبارزه با دشمن بعثی پرداخته و با نثار جان خود اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

استاندار البرز گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری با حضور در جبهه‌ها و با در دست گرفتن اسلحه دشمن را در بسیاری از عملیات‌ها شکست دادند،‌ اما امروز تنها نامی از آنها باقی مانده است.

عربیان برگزاری این یادواره‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا می‌تواند علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، نسل امروز را نیز با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند.

وی گفت: در طول تاریخ بشر پیامبران زیادی با یک هدف مشترک آمدند آن هم تربیت و هدایت بشر به یکتاپرستی بود که خاتم آنها حضرت محمد(ص) می‌باشد که ابتدای نبوتش را از سرزمین حجاز شروع کرد و برای استمرار این مسیر حادثه غدیر را آفرید و اتمام حجت کرد و به مردم مرشد و راهنمای بعد از خودش را معرفی کرد.

عربیان ادامه داد: همواره در طول تاریخ مردمان به پیامبران و ائمه و مرشدان پیامبر جفا کردند جز عده‌ای که ایمان آورده و صراط مستقیم را پیش گرفتند، با مراجعه به قصص انبیاء در قرآن ملاحظه می‌کنیم نمونه‌های زیادی از این جفاکاری است.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول