اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پدافند هوایی محرم:

دشمن به شدت از بسیج می‌ترسد / پیروی از ولایت فقیه یک اصل است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده گروه 10 پدافند هوایی محرم گفت: بسیج قدرت اراده نظام اسلامی است و دشمن از آن به شدت می‌هراسد.

دشمن به شدت از بسیج می‌ترسد / پیروی از ولایت فقیه یک اصل است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی سعید الله‌یاری عصر شنبه در مراسم مشترک گردان‌های الی‌ بیت‏المقدس سپاه میامی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران موازنه قدرت منطقه که توسط شرق و غرب طراحی می‌شد، به هم خورد و سرمایه عظیمی از کف دشمنان رفت.

وی خاطرنشان کرد: آنها برای به دست آوردن دوباره این سرمایه عظیم، طراحی‌های عظیمی را انجام داده‌اند تا شاید بتوانند این سرمایه باد آورده را پس بگیرند.

جانشین فرمانده گروه 10 پدافند هوایی محرم تصریح کرد: بنا به اعتراف دشمنان، آنها امروز به دنبال مرزهای جغرافیایی نیستند؛ چرا که در جنگ تحمیلی شکست خوردند و دشمن امروز می‏خواهد ذهن و فکر جوانان ما را هدف قرار دهد.

الله‌یاری یادآور شد: دشمنان با سلاح رسانه و ماهواره و برداشتن حجاب از دختران ایرانی در حال نبرد با ما هستند.

وی گفت: در ایران اسلامی هر دختر و زن مقید به حجاب، یک سرباز و پاسدار محسوب می‏شود و در سنگر کمین در خط مقدم جبهه‌ها مقابل دشمن ایستاده است.

جانشین فرمانده گروه 10 پدافند هوایی محرم گفت: فلسفه این رزمایش‌ها و برنامه‌های بسیج نیز برای نشان دادن توان بسیجیان و اقشار مختلف مردم برای حفظ اراده ملت بوده که همچنان برابر دشمن ایستاده است.

فرمانده سپاه میامی نیز در این مراسم بیان داشت: این رزمایش‌ها، آمادگی جوانان ما را در مقابله تهدیدات دشمن نشان می‌دهد.

عباس‏علی کاظمی افزود: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با اطاعت از امام راحل آماده کار بودند و وظیفه امروز ما هم تبعیت از رهبری و ولی‌فقیه است.

به گزارش خبرنگار فارس از میامی، مراسم مشترک گردان‏های الی ‌بیت‌المقدس سپاه میامی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی و همچنین خانواده‌های شهدا در منطقه عمومی میامی برگزار شد.

هم‏خوانی، تقدیر از بسیجیان نمونه در حلقه‌های صالحین و سان مسئولان از بسیجیان از دیگر برنامه‌های این مراسم مشترک بود.

انتهای پیام/2249/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول