اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کنگره ملی شهیده ناهید فاتحی کرجو ـ 11

سردار رجبی: شهیده فاتحی‌کرجو نماد ولایت‌مداری زنان کردستانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهیده ناهید فاتحی‌کرجو نماد و الگوی اسقامت، پایداری و ولایت‌مداری شیرزنان استان پرور کردستان است.

سردار رجبی: شهیده فاتحی‌کرجو نماد ولایت‌مداری زنان کردستانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در کنگره ملی 7 هزار زن شهیده کشور با محوریت شهیده ناهید فاتحی‌کرجو که با حضور مقامات کشوری و لشکری در مجتمع امام خمینی(ره) شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بعد از آن همه جور و ظلم رژیم پهلوی که به صورت پیدا و پنهان بر ملت مظلوم ایران روا داشته می‌شد خورشید انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) در آسمان ایران درخشید و انقلاب ارزشمند به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی شرف، عزت و اقتدار ملت ایران که توسط رژیم طاغوت از بین رفته بود برگشت، افزود: تلاش گسترده استکبار برای خدشه‌دار کردن این انقلاب الهی از همان روزهای آغازین انقلاب آغاز شد و در این مسیر توطئه‌های بی‌شماری از سوی دشمنان به سرکردگی آمریکا بر ملت ما روا داشته شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: استکبار بعد از اجرای توطئه‌های گسترده علیه انقلاب تازه شکفته ایران با بازیچه قرار دادن صدام جنگ هشت ساله‌ای را بر ملت ایران تحمیل کرد.

رجبی بیان داشت: صدام به پشتوانه و حمایت‌های استکبار نابودی ایران را در یک هفته در سرمی‌پروراند و برای رسیدن به این پیروزی با تمام توان و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات به میدان آمد.

وی افزود: استان کردستان در چنینی شرایطی بیش از دیگر نقاط کشور مورد هجمه دشمنان قرار گرفته بود به گونه‌ای که از یک سو دشمن تا به دندان مسلح از طریق مرز در حال پیشروری بود و از سوی دیگر نیز گروهک‌های منافق همچون کومله مردم بی‌گناه این خطه را تحت فشار و خفقان قرار داده‌ بودند.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: استان کردستان در آن زمان به مرکز توطئه توطئه‌گران تبدیل شده بود و اگر در این نقطه مرزی دشمن پیروز می‌شد راه دشمنان برای رسیدن به دیگر استان‌های کشور که آبستن حوادث بود هموار می‌شد.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی خیل عظیمی از شیرمردان و شیرزنان کردستانی با تشکیل سازمان پیشمرگان کرد مسلمان در راستای دفاع از انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی جانانه در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادند و از مرزهای کشور دفاع کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: چه بسیار از زنان و مادران کردستانی در زمان جنگ تحمیلی و پاکسازی مناطق آلوده به اشرار عاشقانه ایستادگی کردند و حماسه‌های بی‌نظیر آفریدند.

به گفته وی، شیرزنان کردستانی از یک سو با اعزام فرزندانشان به جبهه‌های حق علیه باطل و از سوی دیگر نیز با دفاع از رزمندگان در برابر گروهک‌های منافق نقش بی‌بدیلی در پیروزی جنگ و خلق حماسه‌های بی‌بدیل دفاع مقدس داشتند.

سردار رجبی از شهیده ناهید فاتحی‌کرجو به عنوان الگوی شیرزنان کردستانی نام برد و گفت: ایمان، تقوی و ولایت‌مداری در وجود این بزرگ بانوی کردستانی متجلی بود و عشق به امام او را از زمین به عرش رساند.

وی تصریح کرد: عشق این نوجوان 16 ساله به امام آنقدر عمیق بود که با وجود شکنجه‌های بیش از حد گروهک‌های ضد انقلاب حاضر به توهین به مقتدایش نشد و تمام شکنجه‌‌ها را با جان خرید.

انتهای پیام/79002/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول