اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان بیان کرد

بصیرت و تبعیت از ولایت راه مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: در حال حاضر در جنگ نرم هستیم، لذا باید با تمام وجود گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا از این آزمایش نیز سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

بصیرت و تبعیت از ولایت راه مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان اکبر کردی پیش از ظهر امروز در جلسه بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان بسیجی با تسلیت ماه محرم اظهار داشت: خداوند 124 هزار پیامبر را برای هدایت و راهنمایی انسان‌ها فرستاد تا بهانه را از دست آنها بگیرد و جایی که خداوند بهانه را به طور کلی از ما می‌گیرد، کربلاست که بالاترین دلیل محسوب می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: مقام عظمای ولایت تاکید زیادی دارند که ما درس‌ها و پیام‌های عاشورا را به خوبی فرا بگیریم، لذا باید سعی کنیم تا معرفت و بصیرت را از کربلا و عاشورا فرا بگیریم.

کردی عنوان کرد: کربلا و حادثه عظیم عاشورا الگوهای فراوانی برای جامعه بشریت دارد به گونه‌ای که حبیب بن مظاهر‌، حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)‌، حضرت علی‌اکبر (ع)،‌ حضرت زینب (س) و ... بهترین الگوها برای ‌کهن‌سالان، میان‌سال‌ها‌، جوانان‌، نوجوانان‌، کودکان و زنان هستند، پس ما هیچ بهانه‌ای برای دفاع از ولایت‌ و حق و حقیقت نداریم.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز مسئولیت شما به مراتب سخت‌تر از جوانان و بسیجیان دوران دفاع مقدس است، زیرا امروز چند هزار کانال ماهواره هزینه می‌کنند تا ذهن جوانان را از کار بیندازند.

کردی ابراز داشت: در زمان جنگ ما دشمن و خاک‌ریز‌‌ را در مقابل خود می‌دیدیم، اما امروز دشمن در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد ضربه زدن به اسلام، انقلاب و ولایت را دارد که بارها مقام معظم رهبری به این امر اشاره کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس خداوند عنایت ویژه‌ای به رزمندگان داشت و پیروزی بسیجیان در بسیاری از عملیات‌ها شبیه معجزه بود که در نهایت ده‌ها هزار بسیجی ‌عاشق اسلام‌، ولایت و رهبری‌ به شهادت رسیدند.

کردی اذعان داشت: در حال حاضر در جنگ نرم هستیم، لذا باید با تمام وجود گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا از این آزمایش نیز سربلند و پیروز بیرون بیاییم. 

وی گفت: تزکیه و اخلاص از ابزارهای اساسی بصیر‌ت است که باید در به دست آوردن آن تلاش کرد و در این راستا از فرمایشات و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بهره ببریم.

انتهای پیام/80012/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول