اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

خدمات فنی و مهندسی زنجان قابل صدور به کشورهای دیگر است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: خدمات فنی، مهندسی و تخصصی استان زنجان قابل صدور به کشورهای مختلف است.

خدمات فنی و مهندسی زنجان قابل صدور به کشورهای دیگر است

سعید عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نیاز کشور روسیه به مواد غذایی به ویژه محصولات کشاورزی زمینه مناسبی برای توسعه صادرات استان زنجان به این کشور است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های کشاورزی استان زنجان می‌طلبد از این ظرفیت برای توسعه بخش کشاورزی بیشتر استفاده شود، خاطرنشان کرد: استان زنجان ظرفیت‌های لازم را برای صادرات محصولات کشاورزی دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از خدمات فنی، مهندسی و تخصصی استان زنجان تاکید کرد و افزود: خدمات استان زنجان در این زمینه قابل عرضه به کشورهای دیگر است.

وی با بیان اینکه برای ورود استان زنجان به این بخش باید هدفگذاری‌های لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: استان زنجان ظرفیت‌های لازم برای توسعه خدمات فنی و مهندسی را دارد.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های استان اورال جنوبی تصریح کرد: این استان شباهت‌های بسیاری به استان زنجان دارد.

وی با بیان اینکه استان اورال جنوبی از استان‌های استراتژیک و شاهراه ارتباطی روسیه محسوب می‌شود، یادآور شد: این استان از نظر ارتباطات استراتژیک از استان‌های مهم کشور روسیه محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از برگزاری نمایشگاه استان زنجان در استان «چمپلیاس» خبر داد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.

وی از حضور هیئت تجاری استان اورال جنوبی در زنجان خبر داد و گفت: در سال آینده این هیئت به استان زنجان برای تبادلات بیشتر سفر می‌کند.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول