اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مسابقات قرآن در استان زنجان خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف در استان زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مسابقات قرآنی اوقاف در دو بخش خواهران مسجد زینبیه و برادران در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی اوقاف در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت و ترتیل برگزار شد، اضافه کرد: در رشته حفظ پنج جزء، هفت نفر خواهر و هفت نفر برادر حضور داشتند.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در رشته حفظ 10 جزء، 10 نفر از برادران و 18 نفر از خواهران حضور داشتند، افزود: در حفظ 20 جزء نیز 7 نفر برادر و 13 نفر خواهر حضور داشتند.

وی در ادامه تعداد شرکت‌کنندگان در رشته حفظ کل را هفت نفر برادر و 10 نفر خواهر عنوان کرد و افزود: در رشته قرائت نیز 55 نفر از بین برادران و 40 نفر از بین خواهران حضور داشتند.

خدابنده‌لو در ادامه تعداد برادران شرکت‌کننده در رشته ترتیل را 43 نفر اعلام کرد و افزود: در همین رشته 50 نفر از خواهران نیز در مسابقات قرآنی اوقاف حضور داشتند.

وی ادامه داد: در مجموع در این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف 129 نفر برادر و 138 نفر خواهر حضور داشتند.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین با اشاره به حضور داوران بومی و غیربومی در این دوره از مسابقات افزود: در مجموع امسال هشت نفر داوری این مسابقات را به عهده داشتند که پنج نفر آنها از استان تهران و سه نفر نیز از خود استان زنجان بودند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تعداد منتخبان در هر رشته را 4 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو نفر از بین خواهران در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان و دو نفر نیز از بین برادران در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان انتخاب و به مسابقات کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول