اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پیشرفت پروژه‌های عمرانی زنجان 30 درصد است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: مجموع پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی استان زنجان 30 درصد است.

پیشرفت پروژه‌های عمرانی زنجان 30 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، علی‏اکبر کریمی ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد عمران شهری در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در همه شهرستان‌ها یکسان نیست و برای هر کدام متفاوت است.

وی به مصوبه‌های ستاد عمران شهری اشاره‌کرد و افزود: در مجموع 154 مصوبه در این ستاد توافق شده است که در 19 شهرداری استان اجرا می‌شود.

معاون عمرانی استانداری زنجان ادامه داد: ارزش ریالی مصوبات توافقات شده 51 میلیارد تومان است.

کریمی در زمینه مصوبات و تعهدات شهرداری زنجان برای امور عمرانی گفت: در مجموع 17 پروژه مصوبات شهرداری زنجان است که تخصیص اعتبار 7 پروژه صفر بوده و مجموع پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرداری زنجان 33 درصد است.

وی به مصوبات شهرداری‏های شهر‏های استان اشاره کرد و گفت: شهرداری ارمغانخانه با 6 پروژه 46 درصد پیشرفت فیزیکی و شهرداری نیک‌پی با 6 پروژه مصوب،7 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تخصیص اعتبارات شهرداری‏ها در سال‌جاری مناسب بوده است افزود: شهرداری‏ها از لحاظ حجم اعتبارات و میزان اعتبارات تخصیصی در سال‌جاری وضعیت در خور توجهی دارند که حجم قابل توجهی نیز اختصاص یافته است.

کریمی تعداد مصوبات عمرانی شهر‏های قیدار، زرین‌رود و سجاس را به ترتیب هفت، 10 و هفت مورد عنوان کرد و یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهر قیدار 16 درصد، زرین‌رود سه درصد و سجاس 40 درصد است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی شهرهای گرماب و ابهر به ترتیب 14 و 26 درصد است، ادامه داد: همچنین تعداد پروژه‌ها در ابهر 11 و در شهر گرماب هشت طرح است.

معاون عمرانی استانداری زنجان همچنین تعداد پروژه‌های عمرانی هیدج را پنج طرح با پیشرفت 55 درصدی عنوان و اضافه کرد: صائین‌قلعه ‏هفت، سلطانیه هشت، خرم‌دره 10، آب‌بر 10، چورزق 60 و حلب با 44 درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی خود را اجرا می‏کنند.

کریمی به تسریع عملیات عمرانی در استان تاکید‏ کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما تسریع عملیات عمرانی باید در دستور کار قرار گیرد، چراکه فصل کاری رو به اتمام است.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شهرهای مختلف طرح‏های عمرانی باید الویت‌بندی شوند و تخصیص اعتبارات نیز باید با توجه به این اولویت‌ها برنامه‌ریزی شود.

معاون عمرانی استانداری در خصوص جابه‌جایی اعتبارات خاطر‏نشان کرد: با توجه به الویت‌ها و بررسی‌های صورت گرفته، جابه‌جایی تخصیص اعتبارات قابلیت بررسی دارند، چراکه تخصیص اعتبارات 9 ماهه است که در صورت توجیه قابل طرح است.

وی از برگزاری مانور سراسری آمادگی برای فصل زمستان خبر داد و افزود: فردا مانور سراسری آمادگی برای فصل سرما در شهرداری‌ها اجرا خواهد شد و این مانور آغازی برای آمادگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعالیت در فصل سرما در استان ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول