اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی تلفن خانگی در 64 روستای بالای 20 خانوار زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تلفن خانگی در 64 روستای بالای 20 خانوار استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی تلفن خانگی در 64 روستای بالای 20 خانوار زنجان

مرتضی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولتی یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی تلفن خانگی برای روستاهای کوچک بالای 20 خانوار که خط تلفن ندارند جزو تعهدات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان است، خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات استان هیچ گونه تعهدی به منظور راه‌اندازی تلفن در این روستاها ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر اقدام به شناسایی روستاهای بالای 20 خانوار کرده‌ایم، تصریح کرد: تجهیزات لازم برای راه‌اندازی تلفن خانگی در این روستاها نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراحل اولیه مطالعات در زمینه راه‌اندازی تلفن خانگی در روستاهای بالای 20 خانوار انجام شده است، اضافه کرد: با انتخاب پیمانکار به زودی نصب تجهیزات در روستاهای هدف آغاز می‌شود.

شهامی با بیان اینکه در فاز نخست و دوم، راه‌اندازی تلفن خانگی در 64 روستا در دستور کار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان است، ادامه داد: در مجموع تلفن خانگی به 15 روستا در فاز نخست و 50 روستا نیز در فاز دوم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فاز نخست نصب تجهیزات در روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان به پایان رسیده است، یادآور شد: فاز دوم نیز در حال برنامه‌ریزی و عقد قرارداد است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اظهار داشت: در فاز سوم اجرای طرح مورد نظر نیز تلفن خانگی در تعدادی از روستاهای بالای 20 خانوار استان زنجان راه‌اندازی و تجهیزات مورد نظر نصب می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول