اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

ابلاغ اعتبار 320 میلیارد ریالی صندوق توسعه کشاورزی به زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال توسط صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به استان زنجان ابلاغ شده است.

ابلاغ اعتبار 320 میلیارد ریالی صندوق توسعه کشاورزی به زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‌پور ظهر امروز در نوزدهمین جلسه ستاد توسعه کشاورزی استان اظهار داشت: اعتبارات ابلاغی صندوق ملی حمایت از توسعه کشاورزی توسط بانک‌های عامل توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرصت جذب اعتبارات ابلاغ شده به استان زنجان تا پایان تیر ماه سال آینده تعیین شده است، خاطرنشان کرد: نبود شعب بانک سپه در سه شهرستان ایجرود، ماهنشان و طارم یکی از مهم‌ترین موانع در توزیع اعتبارات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مسئولیت اجرای پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی در شهرستان‌های طارم، ماهنشان و ایجرود بر عهده شعبه شهرستان زنجان است، تصریح کرد: طرح‌های بزرگ استان در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه 20 درصد از تسهیلات سهم استان زنجان به عنوان سرمایه در گردش اختصاص یافته است، اضافه کرد: مدت زمان پرداخت وام‌های ارائه شده نیز هشت سال اعلام شده است.

نهاوندی‌پور با اشاره به اینکه 149 میلیارد ریال از تسهیلات ابلاغ شده به استان توسط بانک کشاورزی و 191 میلیارد ریال نیز توسط بانک سپه توزیع می‌شود، ادامه داد: 63.9 میلیارد ریال از اعتبارات توسط بانک صادرات و 42.6 میلیارد ریال نیز توسط بانک توسعه تعاون به متقاضیان طرح‌های توسعه کشاورزی استان زنجان پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مجوزهای صادر شده برای تامین آب استخرهای پرورش ماهی در استان زنجان شش ماهه است، تصریح کرد: با افزایش مدت زمان این مجوزها به یک سال مشکلات بهره‌برداران این بخش برطرف می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سهم تسهیلات برخی از شهرستان‌های استان زنجان به پایان رسیده است، یادآور شد: باید اعتبارات لازم برای ارائه به متقاضیان جابه‌جا شود.

وی با اشاره به اینکه دبی آب در مجوزهای صادر شده توسط امور آب استان زنجان برای بهره‌برداران رودخانه‌های دائمی بر اساس ساعت اعلام شده است، ادامه داد: این در حالی است که برای پرونده‌های احداث باغ، بانک کشاورزی مجوزهای بهره‌برداری از آب را بر اساس لیتر بر ثانیه پذیرش می‌کند.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول