اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

انهدام 19 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام 19 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان زنجان خبر داد.

انهدام 19 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان زنجان

علیرضا صالحی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر مبارزه جدی با تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با مواد مخدر در طول سال‌جاری 40 طرح مختلف از سوی پلیس اجرا شده است.

وی ادامه داد: در هشت ماهه سال‌جاری با تلاش‌های ماموران انتظامی در سطح استان بیش از 560 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 19 باند فعال تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان با توجه به وظیفه ذاتی خود که همان تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی است مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر را از اولویت‌های کاری خود قرار داده که برای رسیدن به موفقیت نیازمند مساعدت و مشارکت همه اقشار مختلف جامعه در این زمینه است.

وی با اشاره به اثرات مخرب اعتیاد بر فرد و جامعه گفت: خانواده‌ها در زمینه آگاه‌سازی فرزندان از آثار شوم پدیده مواد مخدر نقش بسیار حساس و مهمی بر عهده دارند و باید همه دست به دست هم دهیم تا فضا را برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ بیش از پیش ناامن کنیم.

صالحی ادامه داد: برخی افراد فکر می‌کنند مصرف تفننی مواد مخدر، اعتیادآور نیست که این یک باور غلط است، زیرا هیچ فرد معتادی در ابتدای مصرفش فکر نمی‌کرد روزی یک معتاد باشد .

وی اظهار داشت: سیستم اعصاب به مواد مخدر واکنش نشان می‌دهد به گونه‌ای که فرد را مجبور می‌کند هر روز مقدار آن را بیشتر و فاصله‌های مصرف را کمتر کند، پس مصرف تفننی مواد مخدر حرکت تدریجی به سمت اعتیاد است.

صالحی با تقدیر از عملکرد و تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: انتظاری که از پلیس متصور است، این است که اقدامات در زمینه مبارزه با مواد مخدر بیشتر با رویکرد اجتماعی و در راستای عامل بازدارندگی و پیشگیری صورت گیرد.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول