اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مسکن کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

اختصاص 3 میلیارد ریال برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از هزینه 3 میلیارد ریالی برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویی در استان زنجان از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد.

اختصاص 3 میلیارد ریال برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویی در زنجان

مرتضی جز دائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس رویکردهای کمیته امداد همواره بخشی از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در راستای ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد هزینه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ساخت 6 واحد مسکونی مددجویی برای خانواده‌های فاقد سرپرست در روستاها اضافه کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی مبلغ 295 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به ساخت هشت واحد مسکونی شهری برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان افزود: برای ساخت این واحدها مبلغ 480 میلیون ریال هزینه شده و این واحدها تحویل مددجویان شده است.

وی در ادامه به ساخت و تکمیل 46 واحد مسکونی مددجویی در شهرهای زرین‌رود و خدابنده اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این واحدها مبلغ 588 میلیون و 414 هزار و 510 ریال هزینه شده است.

جز دایمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکمیل و تجهیز 19 واحد مسکونی مددجویی روستایی در مدیریت شهرستان زنجان افزود: برای تکمیل و تجهیز این واحدها نیز مبلغ 337 میلیون و 640 هزار ریال هزینه شده و اکثر این واحدها تحویل مددجویان شده است.

وی همچنین از ساخت یک واحد مسکونی مددجویی در شهرستان ماهنشان نیز خبر داد و افزود: عملیات ساخت این واحد در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به هزینه 240 میلیون ریالی برای گازرسانی به واحدهای مسکونی مددجویی نیز خبر داد و یادآور شد: این مبلغ برای گازرسانی به 800 واحد مسکونی مددجویی در روستاها و شهرهای استان هزینه شده است.

وی همچنین از تعمیر کلی و جزئی 240 واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان در زمینه تعمیر حمام و دستشویی خبر داد و افزود: برای انجام این عملیات نیز مبلغ یک میلیارد و 148 میلیون و 812 هزار ریال هزینه شده است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی زنجان در مجموع از آغاز سال‌جاری تا اواخر آبان ماه سال‌جاری مبلغ 3 میلیارد و 139 میلیون و 866 هزار و 510 ریال برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویی از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی هزینه شده است.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول