اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دیر خبر داد

رشد 116 درصدی درآمد اکرام در کمیته امداد دیر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر از رشد 116 درصدی درآمد اکرام در کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رشد 116 درصدی درآمد اکرام در کمیته امداد دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد پورسالم صبح امروز در گردهمایی مدیران کمیته امداد در بوشهر اظهار داشت: کفالت و اکرام ایتام و افراد بی‌سرپرست همواره مورد تأکید و توجه خداوند متعال و ائمه معصومین بوده است‌.

وی افزود: بر این اساس خدمت به ایتام عهدی است که با خداوند متعال بسته می‌شود و معاهدان آن راستگویان و پرهیزکارانند و انجام این کار بهترین ‌ملاک ایمان به خداوند و قرآن شناخته شده است‌.

پورسالم عنوان داشت: بنابراین طرح اکرام با تأسی به آیات و روایات فراوان دینی و به منظور تحقق اوامر بنیانگذار جمهوری اسلامی ‌ایران حضرت امام خمینی(ره‌) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی ‌و ترویج فرهنگ الهی اکرام و ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار در امورات خیریه و خلاصه وصل حال فقرا به مردم‌، طرح مزبور تهیه و اجرا شد.

پورسالم بیان کرد: در سال جاری شاهد رشد 116 درصدی درآمد طرح اکرام در کمیته امداد شهرستان دیر نسبت به هفت ماه ابتدایی سال گذشته بوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی نیز از برگزاری یک دوره آموزش بهداشت برای مددجویان این کمیته خبر داد.

احمدرضا بحرینی اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح معلومات عمومی و آگاهی هر چه بیشتر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) از بهداشت عمومی و فردی، یک دوره آموزش بهداشت برای مددجویان در محل کمیته امداد امام (ره) شهرستان دشتی برگزار شد.

بحرینی در ادامه عنوان داشت: این دوره به همت امدادگران در واحد درمان و فرهنگی این کمیته برای 58 نفر از مددجویان است و پیرامون موضوعاتی از قبیل ایدز، سرطان سینه، مواد مخدر، هپاتیت و بهداشت دهان و دندان به مدت 2 روز در هفته برگزار خواهد شد که تاکنون دو جلسه از آن سپری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان نیز از برگزاری کارگاه آموزشی به مناسبت روز جهانی دیابت توسط کمیته امداد تنگستان خبر داد.

علیرضا سمیری اظهار داشت: همزمان با 23 آبان روز جهانی دیابت یک دوره کارگاه آموزشی با موضوع کنترل و شناخت علائم دیابت برای خانواده‌های تحت حمایت این مدیریت به مدت 4 ساعت برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه تعداد 28 نفر از زنان خانواده‌های امداد در سنین 35 الی 25 سال شرکت داشتند که در زمینه‌های بیماری دیابت علائم بالینی عوارض ابتلا به دیابت و راه‌های پیشگیری وآگاهی‌های عمومی توسط کارشناس واحد مرکز بهداشت شهرستان تنگستان آموزش لازم ارائه شد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه نیز گفت: 50 دانش‌آموز تحت حمایت از مجتمع شبانه‌روزی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شدند.

اکبر علیپور اظهار داشت: مجتمع‌های کمیته امداد سکوی پرتابی برای دانش‌آموزان تحت حمایت به رتبه‌های بالای تحصیلی و علمی است.

وی افزود: در این مجتمع دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مناسب آماده برای موفقیت در تحصیل و ورود به دانشگاه آماده می‌شوند.

علیپور بیان داشت: علاوه بر کمک‌ها و برنامه‌ریزی‌های تحصیلی خدمات فرهنگی مشاوره‌ای نیز به دانش‌آموزان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان گناوه با بیان اینکه تمامی دانش‌آموزان این مجتمع راهنمایی و دبیرستانی هستند، عنوان کرد: تعداد افراد این مجتمع 50 نفر است که به صورت رایگان از اسکان و خدمات امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با مؤسسه گزینه 2 بیان کرد: دانش‌آموزان پیش دانشگاهی با بهره‌گیری از کلاس‌های کنکور برای شرکت در کنکور نیز آماده می‌شوند.

انتهای پیام/66006/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول