اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان خبر داد

کمک موردی کمیته امداد ماهنشان به 2360 نیازمند ماهنشانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از کمک موردی کمیته امداد ماهنشان به 2 هزار 361 نیازمند ماهنشانی خبر داد.

کمک موردی کمیته امداد ماهنشان به 2360 نیازمند ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ماهنشان در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و خانوارهای نیازمند خدمات مختلفی را در قالب سرفصل‌های خدماتی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد ماهنشان در بیش از 40 سرفصل خدماتی اقدام به حمایت از خانوارهای نیازمند می‌کند، اضافه کرد: این خدمات در قالب سرفصل‌های مختلف حمایتی از قبیل خدمات فرهنگی، اجتماعی، شغلی است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به اینکه حمایت‌های شغلی از مددجویان کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های اشتغالزایی و پرداخت وام‌های خودکفایی از محل منابع امداد و اعتبارات بانک‌ها انجام می‌شود، اضافه کرد: همچنین در بخش فرهنگی نیز مسائل مختلف آموزشی از قبیل موضوعات دینی، اعتقادی به مددجویان آموزش داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد افزود: این نوع خدمات نیز با ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی مددجویی صورت می‌گیرد.

غفاری همچنین با اشاره به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد افزود: در زمینه حمایت‌های درمانی خدمات بهداشتی از قبیل اعطای سبدهای غذایی جهت رفع سوء تغذیه کودکان و همچنین مشاوره‌های درمانی صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در زمینه کمک‌های موردی به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر، نیز اقدامات لازم در حمایت از مددجویان کمیته امداد صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری 2 هزار و 361 نفر از کمک‌های موردی کمیته امداد استفاده کرده‌اند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان ادامه داد: برای ارائه خدمات موردی مذکور بیش از 750 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول