اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

کمیته امداد خراسان‌رضوی دستگاه پیشرو در ایجاد کسب و کارهای خانگی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی به‌عنوان دستگاه پیشرو در مقوله توانمندسازی و ایجاد کسب و کارهای خانگی و مشاغل خرد اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

کمیته امداد خراسان‌رضوی دستگاه پیشرو در ایجاد کسب و کارهای خانگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر صبح امروز در حاشیه بازدید از دو خانواده مددجوی کمیته امداد خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از استراتژی‌های دولت و نظام خدمت به محرومین جامعه است که باید در زمینه توانمندسازی آنها اقدامات لازم انجام شود و کمیته امداد امام‌خمینی ازگذشته تاکنون در حوزه حمایتی و کاهش فقر فعال بوده است.

وی افزود:خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی به‌ عنوان دستگاه پیشرو در مقوله توانمندسازی و ایجاد کسب و کارهای خانگی و مشاغل خرد اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

فروزان‌مهر با اشاره به اینکه حضور در کنار خانواده‌های مددجو وظیفه است، ادامه داد:امیدواریم طی برنامه‌ای مستمر،ارتباط موثری را با این خانواده‌ها داشته باشیم و علاوه بر اطلاع از وضعیت این خانواده‌ها، بتوانیم با نگاه منطقی و کارشناسی زمینه‌های  خدمت‌رسانی مطلوب را فراهم کنیم.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های جدی که در کمیته امداد و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گداری استانداری خراسان‌رضوی وجود دارد، در حوزه توانمندسازی و اشتغال گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول