اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان خبر داد

حمایت کمیته امداد از 500 دانشجو در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از حمایت کمیته امداد از 500 دانشجو در دشتستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 500 دانشجو در دشتستان

سید اکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: بیش از 500 دانشجوی تحت حمایت شهرستان دشتستان از خدمات دانشجویی بهره‌مند می‌شوند.

عدنانی افزود: در راستای ارائه خدمات تحصیلی به دانشجویان و طلاب علوم دینی در سال تحصیلی 92/91 به بیش از 500 نفر از دانشجویان خانواده بزرگ امداد شهرستان دشتستان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت کمک هزینه تحصیلی اختصاص یافته که در سال جاری به این عزیزان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد دشتستان بیان کرد: خدمات تحصیلی به دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، آزاد اسلامی و علمی کاربردی و همچنین طلاب علوم دینی پرداخت می‌شود.

عدنانی اظهار داشت: پرداخت شهریه دانشجویان، برگزاری اردوهای دانشجویی و برگزاری همایش‌های دانشجویی از سرفصل‌های کاری امور دانشجویی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان همچنین با اشاره به حمایت از دانش‌آموزان گفت: در سال تحصیلی 92/91 تعداد 54 نفر از دانش‌آموزان روستایی در مجتمع شبانه‌روزی این مدیریت ثبت‌نام شده‌اند.

عدنانی عنوان کرد: 27 درصد از دانش‌آموزان مجتمع از ایتام هستند که با حضور در مجتمع شبانه‌روزی برای ادامه تحصیل آنان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی اضافه کرد: در مجتمع شبانه‌روزی برای برنامه‌های تربیتی و امور تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی می‌شود که البته برنامه‌های جانبی هم در دستور کار مدیر مجتمع قرار دارد که اجرایی شده است.

عدنانی با بیان اینکه پیگیری امور تحصیلی از ضروریات است گفت: این مهم در مجتمع شبانه‌روزی این کمیته نیز با جدیت انجام شده و در سال گذشته 98 درصد از دانش‌آموزان قبول شده‌اند و 90 درصد نیز جذب مراکز آموزش عالی شده‌اند.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول