اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل کمیته امداد کرمان اعلام کرد

انتصاب 16 مدیر کمیته امداد استان کرمان طی ماه‌های اخیر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: طی ماه‌های اخیر 16 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های استان کرمان منصوب شدند.

انتصاب 16 مدیر کمیته امداد استان کرمان طی ماه‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، وحید میرزایی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور که دشمن به روش‌های مختلف به ویژه در زمینه مسائل فرهنگی، نظام مقدس جمهوری را هدف قرار داده و در زمینه اقتصادی نیز فشارها را تشدید کرده است، بیشترین ضربه به خانواده‌های نیازمند وارد می‌شود و همین امر وظیفه ما را در این کمیته سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز زندگی افراد زیر پوشش نسبت به دو دهه گذشته متفاوت و خواسته‌های مردم نیز تغییر کرده است، افزود: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 500 شبکه ماهواره‌ای به شکل مستقیم نهاد خانواده را هدف قرار داده‌ و کنگره آمریکا نیز بودجه‌های میلیاردی به این امر اختصاص داده است.

میرزایی با بیان اینکه بخشی از این آسیب‌های به قشر مستضعف وارد می‌شود که رسالت ما را در این نهاد بیشتر کرده است، تصریح کرد: نخستین نیازی که پیگیری آن در استان کرمان ضروری است، وضعیت مدیران شهرستانی است که بر همین اساس طی ماه‌های اخیر 16 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های استان کرمان منصوب شدند.

سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با تأکید بر اینکه نهادهای شهرستان‌ها از نهاد استان اهمیت بیشتری دارند، ابراز داشت: این نهادها باید تمام همت خود را به کار گیرند تا بتوانند، گره‌ای از مشکلات مردم نیازمند باز کنند.

میرزایی با اشاره به اینکه شهرستان جیرفت با دو اداره ساختار اجرایی آن عملیاتی و شهرستان انار نیز به ساختار جدید اضافه شده است، عنوان کرد: ما موظف هستیم، سالانه به واسطه خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش 10 درصد از آمار جمعیتی را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه اما این امر به معنای بستن ورودی‌ها به کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست، اذعان داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود به نقطه‌ای برسیم که مقام معظم رهبری به دنبال آن بودند.

انتهای پیام/80002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول