اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش کامل داوری‌های سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم یزد

برترین‌های سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان یزد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان یزد در دو گروه سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان در دو بخش خواهران و برادران برگزار و برترین‌های این رقابت‌ها معرفی شدند.

برترین‌های سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان یزد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، این مسابقات که با هدف رشد و تعالی معرفت دینی و انس با قرآن کریم در افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در یزد برگزار شد، شرکت‌کنندگانی در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل داشت.

هیئت داوران این رقابت‌ها در بخش خواهران حمیده تجملیان رشته حفظ، اسکندری رشته تجوید، ملکوتیان رشته لحن، مدرسی‌زاده رشته صوت، فریده تجملیان رشته وقف و ابتدا و در بخش آقایان کاظم میرزا زاده در رشته صوت، محمد مهدی ملک ثابت در رشته لحن، حجت‌الاسلام علی گندمی در رشته تجوید، سعید غفاریان در وقف و ابتدا، حجت‌الاسلام سمیعی فرد در رشته حفظ بودند.

هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان یزد برترین‌های رشته حفظ قرآن کریم را اعلام کرد.

در بخش خواهران خانم‌ها زینب صالح بیگ، زهرا دهقانی‌زاده و بتول حیدری هر سه از یزد نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل بزرگسالان قرآن کریم معرفی شدند.

هیئت داوران همچنین فاطمه تقی‌زاده از میبد، سمیه مسعودی از مهریز و رقیه برامسی از یزد را برگزیدگان رشته حفظ 20 جزء بزرگسالان و خانم‌ها سمیه شمس‌آبادی از یزد، مهدیه شمس از مهریز و زهرا لاور از یزد را نفرات برتر رشته حفظ 10 جزء خواهران معرفی کرد.

این دوره از مسابقات با حضور داوران کشوری و استانی در بخش خواهران در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد.

پس از پایان سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و رقابت فشرده شرکت‌کنندگان شهرستان‌های استان یزد، هیئت داوران خانم‌ها فاطمه السادات میرکریمی، نرگس دهقانی هر دو از یزد و معصومه فلاح از میبد را به عنوان نفران اول تا سوم رشته ترتیل شکوفه‌ها و خانم‌ها ریحانه سادات میرکریمی از یزد، نفیسه فائزی و زهرا السادات مدرسی هر دو از مهریز را نفرات برتر رشته قرائت شکوفه‌ها معرفی کرد.

هیئت داوران همچنین برگزیدگان رشته ترتیل بزرگسالان را خانم‌ها فائزه قریشی نسب از یزد، فائزه دهقان چناری، راضیه خواجه مهریزی از مهریز اعلام کرد.

هیئت داوران مهدیه مسعودی، زهرا حسین‌پور هر دو از یزد و سعیده السادات اسعدی از میبد را به ترتیب نفرات برگزیده قرائت بزرگسالان در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان یزد معرفی کرد.

شرکت‌کنندگان خواهر میبدی نیز در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان یزد در رشته حفظ کل و 20 جزء شکوفه‌ها خوش درخشیدند.

پس از پایان سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم هیئت داوران، خانم‌ها مطهره فلاح و فاطمه دهقانی هر دو از میبد را به عنوان نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن کریم و خانم‌ها موحده آیت‌اللهی از یزد، فاطمه فلاح و زهرا دهقانی هر دو از میبد را نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء شکوفه‌ها معرفی کرد.

این هیئت همچنین برگزیدگان حفظ 10 جزء شکوفه‌ها را خانم‌ها فرزانه دهقانی‌زاده، فاطمه السادات ابراهیمی هر دو از مهریز و الهه سبزه از یزد اعلام کرد.

هیئت داوران ستایش بیگی از یزد، فاطمه زارع شاهی از میبد و هانیه برخورداری از یزد را به ترتیب نفرات برگزیده حفظ پنج جزء شکوفه‌ها در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان یزد معرفی کرد.

با پایان رقابت شرکت‌کنندگان شهرستان‌ها، نتایج نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان یزد در رشته قرائت برادران اعلام شد.

هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان در پایان سومین روز مسابقات آقایان حسن مختاری، حسین دستجردی و مهدی شایق از یزد را به عنوان نفرات برتر رشته قرائت بزرگسالان اعلام کرد.

هیئت داوران همچنین در بخش قرائت شکوفه‌ها محمدرضا دوست حسینی، امیرحسین انواری و هادی زارع از یزد را به ترتیب به عنوان نفران برتر معرفی کرد.

با پایان رقابت شرکت‌کنندگان شهرستان‌های استان یزد، نتایج نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان یزد در رشته ترتیل برادران اعلام شد.

هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان در پایان سه روز رقابت فشرده شرکت‌کنندگان رشته ترتیل، آقایان علی‌اکبر کاظمی، حامد سلطانی از یزد و رضا جعفری از صدوق را به عنوان نفرات برتر مقطع بزرگسالان اعلام کرد.

هیئت داوران همچنین در بخش ترتیل شکوفه‌ها آقایان محمد کشاورز، محمد حجت سالاری و عباس غضنفری از یزد را به ترتیب به عنوان نفرات برتر معرفی کرد.

با پایان رقابت شرکت‌کنندگان برادر شهرستان‌های صدوق، تفت، میبد، مهریز، یزد، ابرکوه، بافق، طبس، بهاباد و اردکان نتایج نهایی رشته حفظ بزرگسالان مشخص شد.

هیئت داوران این دوره از مسابقات سید ماشاالله موسوی از میبد، محمد زارع ارنانی و ناصر فرقانی هر دو از یزد را نفرات برتر رشته حفظ کل قرآن کریم معرفی کرد.

این هیئت همچنین مجید آجیلیان، امیر میرجلیلی و امیر حسین عطارزاده از یزد را به ترتیب نفرات برگزیده حفظ 20 جزء در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان یزد اعلام کرد.

احمد پیرایی از صدوق، محمد جواد اقبال از میبد و مسعود حسن آبادی از یزد برگزیدگان هیئت داوران در رشته حفظ 10 جزء بزرگسالان بودند.

در بخش شکوفه‌ها نیز هیئت داوران این دوره از مسابقات محمد داوود فلاحی از میبد و محمد علی یعقوبی از یزد را در رشته حفظ کل، عرفان غفوری و مهدی محبوبی هر دو از میبد را در رشته حفظ 20 جزء، حمیدرضا پور طالبی، علیرضا رحمانی از یزد و محمدعلی شادکام را در رشته حفظ 10 جزء نفرات برگزیده این دوره معرفی کرد.

هیئت داوران همچنین محمدحسین زارعشاهی از میبد، امیر حسین طالبی‌زاده و محمد امین طالبی‌زاده از یزد را به ترتیب نفرات برگزیده حفظ پنج جزء در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان یزد اعلام کرد.

انتهای پیام/2464/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول