اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ماکو خبر داد

راهیابی 54 نفر به مرحله استانی مسابقات قرآن

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ماکو، گفت: 54 نفر از متسابقان شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی مسابقات اوقاف در این شهرستان به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

راهیابی 54 نفر به مرحله استانی مسابقات قرآن

حجت‌الاسلام حسن پوراکبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه 54 نفر از متسابقان شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی مسابقات اوقاف در این شهرستان به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند، اظهار داشت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در شهرستان ماکو با حضور 103 شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف برگزار شد.

به گفته این مسئول 54 نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در این شهرستان به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه بیش از 100 نفر در رده‌های سنی زیر و بالای 16 سال در مرحله مقدماتی این مسابقات شرکت داشتند، گفت: از این تعداد 55 نفر در بخش برادران و 48 نفر در بخش خواهران در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

این مسئول همچنین به برگزاری پنجمین دوره از مسابقات اذان و ابتهال در کنار برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز 40 نفر رقابت داشتند که 21 نفر از شرکت‌کنندگان با کسب حداکثر امتیاز به مرحله استانی راه یافتند.

پوراکبر خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی سی و پنجمین دوره این مسابقات در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت، اذان و ابتهال و تواشیح به اجرا درآمد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ماکو در پایان شناسایی نخبگان قرآنی، ایجاد بسترهای مناسب برای شکوفایی استعداد‌های قرآنی و ترغیب آنان برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی و همچنین تعمیق فرهنگ قرآنی در میان افراد را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی بیان کرد که به همت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 61008/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول