اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم خبر داد

حضور 1170 نفر در مسابقات قرآنی شهرستان طارم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از حضور یک‌هزار و 171 نفر در مسابقات قرآنی شهرستان طارم خبر داد.

حضور 1170 نفر در مسابقات قرآنی شهرستان طارم

نعمت احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مسابقات قرآنی اوقاف همه ساله در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات هر سال در دو بخش خواهران و برادران و در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع شرکت‌کنندگان در مسابقات اوقاف شهرستان طارم 810 نفر خواهر بودند، اضافه کرد: از این تعداد 147 نفر زیر 16 سال و 663 نفر نیز بالای 16 سال بودند.

وی همچنین با اشاره به حضور 367 نفر شرکت‌کننده برادر در مسابقات قرآنی اداره اوقاف شهرستان طارم افزود: از این تعداد 209 نفر در رده سنی زیر 16 سال و 158 نفر نیز در سنی بالای 16 سال حضور داشتند.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه امسال مسابقات قرآن در شهرستان طارم در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار شد،‌ اضافه کرد: در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

وی همچنین یادآور شد: نفرات برگزیده در مسابقات شهرستانی اوقاف به مرحله استانی راه پیدا کرده و در صورت موفقیت در این مرحله به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول