اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مسابقات قرآنی تسنیم در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین دوره مسابقات قرآنی «تسنیم» ویژه مدیران و کارکنان 10 دستگاه فرهنگی چهارمحال و بختیاری فردا برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنی تسنیم در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی پیش ازظهر امروز در جمع کارکنان این اداره‌ کل، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، نخستین دوره مسابقات مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن کریم با عنوان تسنیم ویژه مدیران و کارکنان 10 دستگاه‌ فرهنگی در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: 87 نفر از کارکنان رسمی، پیمانی یا قراردادی ثابت سازمان‌های صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حوزه هنری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و ستاد اقامه نماز در این مسابقات نام نویسی کرده‌اند.

اروجی با اشاره به برگزاری مسابقات تسنیم در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم در دو مرحله استانی و کشوری، تصریح کرد: شرکت کنندگان در بخش حفظ در پنج بخش حفظ یک، پنج، 10 و 20 جزء و کل قرآن رقابت می‎کنند و در رشته مفاهیم نیز ترجمه و تفسیر سوره مبارکه انفال برای برادران و ترجمه و تفسیر سوره مبارکه نور برای خواهران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: متقاضیان شرکت در رشته قرائت قرآن کریم این مسابقات نیز می‌توانند در دو بخش تحقیق و ترتیل رقابت کنند.

وی افزود: آزمون کتبی مفاهیم قرآن کریم در قالب آزمون تستی تشریحی به صورت سراسری ساعت 10 صبح به مدت 45 دقیقه برگزار می شود.

اروجی اذعان داشت: مرحله استانی این مسابقات با همکاری این نهاد در روز پنجشنبه نهم آذرماه 91 در دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی برگزار و نفرات اول تا سوم هر رشته برای شرکت در مرحله کشوری به سازمان دارالقرآن الکریم معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول