اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم:

مسابقات سراسری قرآن و عترت(ع) در 14 رشته برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: ثبت‌نام هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت(ع) در قالب 14 رشته آغاز شد.

مسابقات سراسری قرآن و عترت(ع) در 14 رشته برگزار می‌شود

غلامعلی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه ثبت‌نام هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت(ع) در واحد قم آغاز شده است اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) برای بخش کتبی تا پایان وقت اداری 10 آذر و برای بخش شفاهی تا 20 آذر ماه اقدام کنند.

وی با اشاره به دو بخش کتبی و شفاهی این مسابقات اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند در بخش کتبی این دوره از مسابقات در رشته‌های نماز، نهج البلاغه، ترجمه قرآن کریم، زندگی معصومین، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، زندگانی پیامبر، احکام خواهران و برادران ثبت‌نام کنند.

قاسمی افزود: در بخش شفاهی این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم و همچنین در رشته قرائت (تحقیق و ترتیل) ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم خاطر نشان کرد: اساتید هیئت علمی و حق التدریس، کارکنان، دانشجویان مقاطع کاردانی تا دکترای حرفه‌ای – تخصصی و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور و دانشجویان مقاطع کاردانی تا دکتری حرفه‌ای سایر مؤسسات آموزش عالی می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه بخش کتبی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) 14 آذر ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم واقع در پردیسان برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.tasnim.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78008/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول