اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال پیاپی صورت گرفت

کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی کشور توسط علوم پزشکی کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان در 2 سال متوالی خبر داد.

کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی کشور توسط علوم پزشکی کاشان

طاهره مازوچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: کسب رتبه نخست شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی در اردیبهشت‌ ماه سال گذشته در بین 50 دانشگاه علوم پزشکی کشور و تکرار رتبه نخست این مسابقات در هفدهمین دوره در سال‌جاری برای دومین سال متوالی نشانه توانمندی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در فعالیت‌های فرهنگی است.

وی افزود: در مرحله نهایی و کشوری هفدهمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در خردادماه سال‌جاری که در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد دانشگاه علوم پزشکی کاشان توانست توسط حسین قادری در بخش شفاهی حفظ کل قرآن کریم و مهدی صالحی در قسمت پژوهشی رشته مقاله‌نویسی صاحب عناوین برتر شود.

مازوچی ادامه داد: در حوزه خواهران نیز فهیمه نمازی در بخش شفاهی رشته حفظ کل و مرضیه اصلاحی در بخش هنری رشته عکاسی از این دانشگاه موفق به کسب مقام اول این مسابقات شدند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: این دانشگاه در بخش اساتید و کارمندان نیز موفق شد بیشترین میزان ثبت‌نام را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به خود اختصاص دهد.

مازوچی در ادامه یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در رشته فعالیت‌های پژوهشی در بخش اساتید و کارکنان نیز رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی یکی از دانشجویان این دانشگاه رتبه نخست بخش کتبی جشنواره ملی قرآنی را نیز به خود اختصاص داد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به کسب 2 رتبه برتر کشوری توسط 2 نفر از حافظان کل قرآن کریم این دانشگاه گفت: 2 نفر از حافظان کل قرآن از دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده‌اند.

مازوچی توسعه برنامه قرآنی را در دانشگاه‌های کشور برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مؤثر خواند و گفت: انتظار می‌رود هر روز شاهد افزایش و توسعه برنامه‌های قرآنی برای دانشجویان، کارکنان و به‌ویژه اساتید دانشگاه‌های کشور باشیم.

انتهای پیام/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول