اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

رسانه‌ها در نهادینه‌‌سازی ارزش‌ها نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رسانه‌ها، به‌ویژه صدا و سیما نقش مهم و قابل توجهی در نهادینه‌سازی و نمایش ارزش‌ها و پیشگیری از جرائم در جامعه دارند.

رسانه‌ها در نهادینه‌‌سازی ارزش‌ها نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، علیرضا صالحی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان به ارتباط نزدیک نیروی انتظامی با اقشار مختلف مردم اشاره و بر ضرورت تعامل، همکاری و ارتباط هرچه بیشتر با مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تأکید کرد.

وی ارتباط و تعامل با حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس استان دانست و عنوان کرد: همکاری صدا و سیمای استان با فرماندهی انتظامی استان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اطلاع‌رسانی از اهمیت بالایی در پیشبرد اهداف و کاهش جرایم در جامعه برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به وظیفه خطیر رسانه ملی در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی اذهان عمومی اشاره کرد و ادامه داد: رسانه ملی مؤثرترین و اثربخش‌ترین ابزار در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی اذهان عمومی جامعه است.

وی امنیت را یک تولید جمعی خواند و افزود: صدا و سیما در تأمین امنیت جامعه نقش محوری داشته و می‌تواند به صورت نرم و غیر مستقیم اهداف مورد نظر را تحقق بخشد.

در ادامه این دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان نیز ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان در ایجاد تعاملات مناسب و دوسویه و تأمین امنیت مطلوب استان گفت: ما به‌عنوان نماینده ملت بدون توجه به منافع شخصی و یا گروهی، وظیفه برقراری عدالت در اطلاع‌رسانی و پوشش خبری را داریم.

مرتضی صفری با اشاره به نقش دستگاه‌های دیگر در آموزش و آگاه‌سازی جامعه بر گسترش تعاملات فی‌مابین در راستای برقراری نظم و امنیت، پیشگیری از جرایم، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع تأکید کرد.

انتهای پیام/2308/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول