اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

هر آنچه از دست سپاه فتح برآید برای رسانه‌ها کوتاهی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان ضرورت حمایت از رسانه‌ها گفت:‌ در حمایت از رسانه‌ها نمی‌خواهیم وعده غیر عملی بدهیم ولی قول می‌دهم هر آنچه از دستم برآید برای تقویت رسانه‌ها انجام دهم.

هر آنچه از دست سپاه فتح برآید برای رسانه‌ها کوتاهی نمی‌کند

سردار یونس امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: رسیدن رسانه‌های به جایگاه واقعی و شایسته خود در کهگیلویه و بویراحمد دو روی یک سکه است که در یک روی آن باید مسئولان درک صحیحی از رسانه داشته باشند و در روی دیگر آن رسانه‌ها باید دست‌پخت لذیذی برای مخاطبان خود داشته باشند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این موضوع که صهیونیست‌ها برای بقای خود کمک‌های مالی فراوانی به رسانه‌ها می‌‌کنند، افزود: اینها از رسانه‌ها به صورت ابزاری استفاده می‌کنند چراکه بقای خود را در دروغ پراکنی می‌بینند.

وی تصریح کرد: اگر رسانه‌ها بتوانند به نیازهای جامعه و مخاطبان خود پاسخ دهند، مردم و مسئولان برای این رسانه‌ها صف می‌کشند.

وی گفت:‌ هنر ظرفیت و قدرت زیادی دارد و هر هنری نیز در اختیار یک آرمان یا یک هدف قرار می‌گیرد.

 امیری ادامه داد: قدرت هنر نویسندگی و روزنامه‌نگاری نیز ممکن است مثل هر هنر دیگری در اختیار تجارت، اقتصاد، اسلام، مردم و یا هر چیز دیگری قرار گیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان ضرورت حمایت از رسانه‌ها گفت:‌ رسانه‌ها باید با کار محتوایی چنان دست‌پخت خود را برای مخاطبانشان لذیذ کنند که با جذب مخاطب، بیشترین اثرگذاری را در جامعه داشته باشند.

این فرمانده ارشد سپاه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با همه این توضیحات ولی حمایت از رسانه باید در دستور کار همه نهادها و ارگان‌ها قرار گیرد، عنوان کرد: سپاه نیز با همه وجود در حد توان خود در خدمت اهالی قلم خواهد بود.

امیری تاکید کرد: البته در حمایت از رسانه‌ها نمی‌خواهم وعده سر خرمن بدهم ولی قول می‌دهم هر آنچه از دستم برآید برای تقویت رسانه‌ها انجام دهم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به دنبال بها دادن به رسانه‌ها و جمع شدن آن‌ها حول یک هدف و آرمان واحد هستیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها نیز باید برای جلب مخاطب تلاش کنند و با کار محتوایی کاری کنند که همه سراغ جریده یا سایت آنها را بگیرند.

انتهای پیام/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول