اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری:

رسانه‌های مازندران تیم فوتبال صنعت ساری را حمایت نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه بازی تیمش مقابل نفت امیدیه گفت: حمایتی از سوی رسانه‌های محلی نمی‌شویم.

رسانه‌های مازندران تیم فوتبال صنعت ساری را حمایت نمی‌کنند

علی‌اصغر یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکنان نیز آمادگی در بازی خانگی مقابل حریف دارند.

وی‌ با انتقاد از رسانه‌های محلی افزود: صنعت ساری به عنوان یکی از نماینده‌های مازندران و از تیم‌های خوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور است که بنا به دلایلی روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های محلی خبرها و رویدادهای ورزشی این باشگاه را به صورت شایسته برای علاقمندان منعکس نمی‌کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: در بازی مقابل نفت امیدیه تمامی بازیکنان آماده هستند و بازیکن محروم و یا مصدومی در برابر حریف نداریم.

یمینی با اشاره به برگزاری بازی این هفته تیمش در استادیوم شهید متقی ساری تصریح کرد: با توجه به فاصله ورزشگاه شهدا و استقبال اندک تماشاگران، تصمیم گرفته شد بازی‌های آینده صنعت ساری در استادیوم شهید متقی ساری برگزار شود.

مدیرعامل صنعت ساری افزود: استادیوم شهید متقی در مرکز شهر قرار دارد و همین مسئله موجب حضور گسترده تماشاگران در استادیوم می‌شود.

وی ابراز داشت: بازیکنان به خوبی می‌دانند که کسب سه امتیاز این بازی برای رسیدن به صدر جدول و دور نماندن از قهرمانی چقدر برای تیم حساس و حیاتی است.

یمینی گفت: پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست و بازیکنان می‌توانند با تشویق تماشاگران به سه امتیاز این بازی برسند.

وی تیم حریف را از باشگاه‌ و تیم‌های قدیمی فوتبال کشور عنوان کرد و اذعان داشت: نفت امیدیه با توجه به سرمایه ملی که دارد بازیکنان خوبی را جذب باشگاه خود کرده است.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه هشتم آذر از ساعت 14 در استادیوم شهید متقی ساری میزبان نفت امیدیه است.

صنعت ساری هم‌اکنون با 15 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/86005/ل/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول